خبرگزاری کار ایران

ما در یک لحظه به داور می‌خندیدیم؛

مویس: منچستر در دوره سختی قرار دارد / نگرانی هواداران را درک می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۶۲

نمی‌توانم باور کنم داور یک ضربه آزاد اعلام کرد. تصمیم وحشتناکی بود. همه ما در یک لحظه به داور می‌خندیدیم.

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد پس از شکست تیمش مقابل ساندرلند در جام اتحادیه فوتبال انگلیس از عملکرد داوری به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، دیوید مویس در پایان بازی به خبرنگاران گفت: خیلی سخت است و ما فقط باید به حرکت رو به جلو ادامه دهیم. ما نمی‌خواستیم کار اشتباه و بد پیش برود و فکر می‌کردم داوری در گل اول به نفع ما خواهد بود. نمی‌توانم باور کنم داور یک ضربه آزاد اعلام کرد. تصمیم وحشتناکی بود. همه ما در یک لحظه به داور می‌خندیدیم.

وی ادامه داد: یکی از بازیکنان ما هم به همین خاطر کارت گرفت. اینطور به نظر می‌رسید که انگار ما در آن واحد هم مقابل تیم حیف و هم مقابل داوران بازی می‌کنیم. به نظرم بازیکنان و هواداران ما فوق‌العاده بودند و بازیکنان تیم ما شایستگی‌اش را داشتند که از این بازی امتیاز بگیرند. این بازی رفت و برگشت است و من بی‌صبرانه منتظر شروع بازی برگشت هستم.

مویس همچنین متذکر شد: ناامیدی هواداران بعد از سومین باخت متوالی تیم را درک می کنم. همه در بازی شب گذشته فوق‌العاده بودند و می‌خواهم از همه تشکر کنم. هواداران از من و تیم حمایت تمام و کمالی داشتند. آنها می‌دانند ما در دوره سختی هستیم و احتمالا مدت‌هاست تیم در شرایطی به این بدی نبوده، ولی من مطمئنم اوضاع خوب خواهد شد و نتیجه خواهیم گرفت. من این عزم راسخ را در رختکن تیم هم درک کرده‌ام.

بازی برگشت مرحله نیمه نهایی کاپیتال وان کاپ روز ۲۲ ژانویه در اولدترافورد برگزار خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز