خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ قهرمانان آسیا ۱۷ آبان۹۳؛

تقویم رقابت‌های فیفا و AFC در سال ۲۰۱۴ اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۹

تقویم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم قبلا اعلام شده اما چون رقابت‌های ملی نیست در این تقویم نیامده است. در هر حال تاریخ برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا ۱۷ آبان ۹۳اعلام شده است.

فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تقویم رقابت‌های تایید شده در سال آینده میلادی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، تقویم رقابت‌های فوتبال ملی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا و به شرحی که در ذیل می‌آید، اعلام شده است. البته تقویم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم قبلا اعلام شده اما چون رقابت‌های ملی نیست در این تقویم نیامده است. در هر حال تاریخ برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا ۱۷ آبان ۹۳اعلام شده است. در این تقویم که جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۴ هم در مراکش برگزار خواهد شد. هر گونه تغییری در برنامه ها از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

۱ - رقابت‌های قهرمانی زیر۲۲ سال آسیا در عمان - ۲۱ دی ۹۲ تا ۶ بهمن ۹۲(تیم ملی زیر۲۲ سال ایران در این رقابت‌ها حضور دارد)

۲ - چهاردهم اسفند روز فیفا برای بازیهای دوستانه ملی

۳ - جام جهانی نوجوانان دختران کاستاریکا - ۲۴ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳

۴ - رقابتهای قهرمانی فوتسال جام ملتهای آسیا - تایلند ۲۰۱۴، از ۱۰ اردیبهشت ۹۳ تا ۲۰ اردیبهشت ۹۳ - تیم ملی فوتسال ایران در این رقابتها شرکت دارد

۵ - رقابتهای پرزیدنت کاپ آسیا در مرحله گروهی - ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت(این رقابتها به کشورهای شرق آسیا اختصاص دارد)

۶ - رقابتهای جام ملتهای آسیا بانوان در ویتنام - ۲۴ اردیبهشت ۹۳ تا چهارم خرداد ۹۳

۷ - رقابتهای چلنج کاپ آسیا در مالدیو - ۲۹ اردیبهشت ۹۳ تا نهم خرداد ۹۳(این رقابتها به کشورهای جنوب شرق آسیا اختصاص دارد)

۸ - جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل - ۲۲ خرداد ۹۳ تا ۲۲ تیر ۹۳(تیم ملی بزرگسالان ایران در جام جهانی برزیل حضور دارد)

۹ - رقابتهای مرحله مقدماتی زیر۲۲ سال قهرمانی آسیا – ۲۶ تیر ۹۳ تا ۹ مرداد ۹۳(تیم ملی زیر۲۲ سال ایران در این رقابتها حضور دارد)

۱۰ - المپیک جهانی نوجوانان نانجینگ چین - ۲۴ مرداد ۹۳ تا ۵ شهریور ۹۳(در این مسابقات تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال پسران شرکت می کند)

۱۱ - جام جهانی جهانی جوانان(بانوان) در کانادا - ۱۴ مرداد ۹۳ تا ۲ شهریور ۹۳

۱۲ - رقابتهای فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا – ۴ شهریور ۹۳ تا ۹ شهریور۹۳(میزبان این رقابتها هنوز مشخص نشده است) - تیم گیتی پسند به عنوان قهرمان دوره گذشته رقابتهای لیگ برتر ایران در این بازیها حضور دارد.

۱۳ - روزهای فیفا برای بازیهای دوستانه ملی - ۱۰ شهریور ۹۳ تا ۱۸ شهریور ۹۳

۱۴ - رقابتهای قهرمانی نوجوانان زیر۱۶ سال آسیا ۲۰۱۴ تایلند، مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۵ شیلی - ۱۵ شهریور ۹۳ تا ۲۹ شهریور ۹۳(تیم ملی زیر۱۶ سال ایران در این رقابتها حضور دارد)

۱۵ - رقابتهای مرحله نهایی پرزیدنت کاپ – ۳۱ شهریور ۹۳ تا ۹ مهر ۹۳میزبان آن هنوز مشخص نشده است(این رقابتها به کشورهای شرق آسیا اختصاص دارد)

۱۶ - روزهای فیفا برای بازیهای دوستانه ملی - ۱۴ مهر ۹۳ تا ۲۲ مهر ۹۳

۱۷ - رقابتهای قهرمانی جوانان زیر۱۹ سال آسیا در میانمار، مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۵ نیوزلند - ۱۷ مهر ۹۳ تا اول آبان ۹۳

۱۸ - روزهای فیفا برای بازیهای دوستانه ملی - ۱۹ آبان ۹۳ تا ۲۷ آبان ۹۳

۱۹ - چهارمین دوره از بازی های المپیک ساحلی آسیایی در پوکت تایلند - ۲۳ تا ۳۰ آبان ۹۳(تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان قهرمان دوره گذشته در این رقابتها شرکت می کند)

۲۰ - رقابتهای جام باشگاههای جهان ۲۰۱۴ به میزبانی مراکش - ۱۹ آذر تا ۲۹ آذر

۲۱ - از اواخر آذر ۹۳ تا اوایل دی ماه ۹۳ رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا به میزبانی قطر انجام می شود و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان قهرمان دوره گذشته در این رقابتها حضور دارد. این رقابتها مقدماتی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال هم هست.

البته جام ملتهای آسیای جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ در استرالیا در آغاز سال میلادی ۲۰۱۵ برگزار می شود که از ۱۹ دی ۹۳ تا ۱۱ بهمن ۹۳خواهد بود. تیم ملی بزرگسالان ایران هم به این رقابتها صعود کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز