خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس؛

شکست تلخ یونایتد و چلسی / لیورپول روی نوار پیروزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۱

در دقیقه ۹۰ اوسامه اسیدی تیر خلاص را بر پیکر آبی‌ها شلیک کرد تا مورینیو و تیمش این هفته را بدون امتیاز به خانه برگردند.

هفته پانزدهم لیگ برتر جزیره با شکیت تلخ یونایتد در خانه و همچنین ادامه پیروزی‌های پرگل لیورپول و البته تداوم گلزنی‌های لوئیس سوارز همراه بود.

به گزارش ایلنا، هفته پانزدهم لیگ برتر جزیره عصر امروز از ساعت ۱۶:۱۵ آغاز شد که یونایتد در خانه شکست تلخی را مقابل نیوکاسل متحمل شد تا روزهای سخت مویس بر روی نیمکت شیاطین سرخ و حسرت منچستری‌ها از رفتن فرگوسن کبیر ادامه داشته باشد.

اما بر خلاف یونایتد، رقیب سنتی این تیم یعنی لیورپول این هفته‌ها بر روی ابرها سیر می کند. آنها که هفته گذشته ۵ بر یک نوریچ را درهم کوبیده بودند این هفته هم به وستهام هم رحم نکردند و با گل‌های گای دمل، مامادو ساخو و ۲ گل لوئیس سوآرز این حریف خود را نیز با با گل‌های فراوان بدرقه کردند تا نشان دهند یک پای مدعیان جام امسال بندرنشین‌های لیورپولی هستند.

در دیگر بازی عصر امروز شاگردان خوزه مورینیو هم شکست تلخی را تجربه کردند آن‌هم در دقایق پایانی دیدار با استوک‌سیتی. شاگردان مورینیو که هفته قبل با خوش‌شانسی ۵ بر ۴ مقابل ساندرلند به برتری رسیده‌بودند این هفته روی خوش شانس را ندیدند چراکه در دقیقه ۹۰ اوسامه اسیدی تیر خلاص را بر پیکر آبی‌ها شلیک کرد تا مورینیو و تیمش این هفته را بدون امتیاز به خانه برگردند.

نتایج دیدارهای عصر امروز لیگ برتر جزیره به این شرح است:

منچستریونایتد صفر - نیوکسل یک

کریستال پالاس ۲ - کاردیف صفر

لیورپول ۴ – وستهام یک

ساوتهمپتون ۱ – منچسترسیتی ۱

استوک سیتی ۳ – چلسی ۲

وست برومویچ صفر – نوریچ ۲

ساندرلند – تاتنهام، ساعت۲۱

برنامه ادامه رقابت‌های لیگ برتر جزیره به این شرح است:

یکشنبه ۱۷ آذر

فولام - استون ویلا – ساعت ۱۷

آرسنال - اورتون – ساعت ۱۹:۳۰

دوشنبه ۱۸ آذر

سوانسی - هال سیتی – ساعت ۲۳:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز