خبرگزاری کار ایران

درس‌های زیادی آموخته‌ام؛

لئو مسی: همان مسی همیشگی هستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۲۵

من فکر می‌کنم همان مسی ۱۰ سال پیش هستم. همه چیز را مثل قبل می‌بینم. من رشد کردم و درس‌های زیادی آموخته‌ام و خیلی چیزها را آنالیز کرده‌ام

روز شنبه دهمین سالگرد اولین بازی لیونل مسی با پیراهن تیم اصلی بارسلونا خواهد بود. این بازی دوستانه در پرتغال و مقابل پورتو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ال اسپاسیو پورتا۱۰۴ در گزارش ویژه‌ای تحت عنوان «روزی که ۱۰ شروع کرد» به مروری بر خاطرات ستاره آرژانتینی در مورد آن بازی دوستانه پرداخت و نوشت: روز ۱۶ نوامبر سال ۲۰۰۳ تاریخ خیلی مهمی است چون در آن روز بود که اجازه یافتم تا رویایی که از بچگی در سر می‌پروراندم را محقق کنم. روز خیلی خوبی بود. من برای رسیدن به آن لحظه خیلی مبارزه کرده بودم. لحظات خیلی ویژه‌ای بود.

مسی درادامه گفت: یادم می‌آید با تیم جوانان «A» بارسا تمرین می‌کردیم. وقتی جلسه تمرینی تمام شد، کولومر برای من چیزهایی گفت و از من خواست با تیم اصلی بارسا به پرتغال سفر کنم. او به من گفت با تیم اصلی بروم و از این بازی و از این تجربه لذت ببرم، ولی وقتی از سفر بازگردم، باز هم بازیکن تیم جوانان بارسلونا خواهم بود.

همچنین مسی به توصیه‌هایی که پدر و مادرش به کرده بوند اشاره کرد و گفت: پدر و مادرم به من گفتند از تجربه تمام آنچه در حال تجربه‌اش هستم لذت ببرم و دلیلی برای تغییر کردن من نیست. آنها از من خواستند در همین مسیر به حرکت در زندگی ادامه بدهم.

وی در پایان متذکر شد: من فکر می‌کنم همان مسی ۱۰ سال پیش هستم. همه چیز را مثل قبل می‌بینم. من رشد کردم و درس‌های زیادی آموخته‌ام و خیلی چیزها را آنالیز کرده‌ام، ولی به نظر خودم همان مسی همیشگی هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز