خبرگزاری کار ایران

نیازی به عمل جراحی بیل نیست؛

کارلوس دیئس: گرثبیل را به ال‌کلاسیکو می‌رسانیم / او دیسک کمر ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۱۰

تست پزشکی بیل قابل قبول بود. آنها گفته‌اند رئیس باشگاه رئال از این مشکل بیل مطلع بوده ولی این‌طور نیست. بیل آماده بود و نیازی نبود درباره مشکلی به رئیس باشگاه ما اطلاع داده شود.

رئیس بخش پزشکی باشگاه رئال مادرید تاکید کرد که گرثبیل دیسک کمر ندارد و نیازی به جراحی بر روی کمر او نیست.

به گزارش ایلنا، کارلوس دیئس در مورد مشکل مصدومیت گرثبیل یادآوری کرد که این بازیکن ولزی نیازی به عمل جراحی ندارد و هدف اصلی آنها این است که این بازیکن را با آمادگی ۱۲۰ درصدی به بازی ال‌کلاسیکو برسانند. صحبت‌های کارلوس دیئس را در ادامه به نقل از گل بخوانید:

*آیا بیل دیسک کمر دارد؟

نه. تنها چیزی که در عکس‌های رادیولوژی دیده شد، همان مشکلی است که اکثر ورزشکاران تراز اول دارند. گرفتگی کانال ستون فقرات که ممکن است از حالت عادی و طبیعی‌اش خارج شده باشد و این را باید بیشتر مورد بررسی قرار داد. این برآمدگی‌ها را تنها در زمانی که شرایط کلینیکی بیمار بطلبد، مورد بررسی قرار می دهیم.

*یعنی بیل نیاز به جراحی دارد؟

نه. ما در حال تدوین برنامه بازیابی برای او هستیم تا اینکه او بتواند با مراقبت بیشتر از کمرش از شدت یافتن این مشکل جلوگیری کند.

*پس دیسک کمر چه زمانی ایجاد می‌شود؟

وقتی حرکات فرد باعثشود که کانال کمر او از جا و حالت عادی اش خارج شود و پزشکان بگویند این مشکل حادتر شده است، مثل چیزی که درمورد ایگواین اتفاق افتاد. او قبل از عمل نمی‌توانست بدود یا حرکت کند ولی شرایط بیل اینگونه نیست.

*این مشکل را می‌توان درتست‌های پزشکی باشگاه تشخیص داد؟

بله وقتی تست کششی ستون مهره‌ها انجام می‌شود، می‌توان این را تشخیص داد

*یعنی تست کششی ستون مهره‌ها در تست‌های پزشکی که باشگاه قبل از خرید یک بازیکن به عمل می‌آورد، قرار دارد. درست است؟

بله. تست پزشکی شامل یک بخش تست قلب است و یک تست تنفسی هم به عمل می آید و بعد هم به تست‌های آناتومی عضلانی می‌رسیم. در این بخش تست کششی ستون مهره ها و زانوها انجام می‌شود. اگر لازم باشد این تست را روی قوزک پای بازیکن نیز به عمل می‌آوریم. در عین حال مطالعات رادیولوژی هم انجام می شود. در تست‌های کششی است که مشکلات آناتومیک بدن بازیکن مشخص می‌شود. اگر این بحث‌ها درمورد بیل مطرح است، به خاطر مبلغ هنگفتی است که برای خریداری او پرداخت شده است.

*سران تاتنهام می‌گویند در گزارشی که برای رئال فرستاده بودند، به این نکته اشاره کرده‌اند.

اعضای کادر پزشکی باشگاه‌ها با تمام اعضای تیم پزشکی تیم‌های دیگر و تیم‌های ملی در تماس هستند. ما با اعضای کادر پزشکی تاتنهام تماس گرفتیم و اطلاعات‌مان را با هم به اشتراک گذاشتیم و به جمع بندی رسیدیم. تست پزشکی بیل قابل قبول بود. آنها گفته‌اند رئیس باشگاه رئال از این مشکل بیل مطلع بوده ولی این‌طور نیست. بیل آماده بود و نیازی نبود درباره مشکلی به رئیس باشگاه ما اطلاع داده شود.

* مشکل بیل دقیقا در کدام قسمت ستون مهره هایش است؟

در L۵ - S۱. در بخش پائینی ستون مهره‌ها. ما در تمام جبهه‌ها درحال تلاش هستیم. از یکسو برای بازیابی شرایط ایده آل عضلانی او تلاش می‌کنیم و او اردوی پیش فصل را پشت سر می‌گذارد و از سوی دیگر در حال برنامه‌ریزی برای بازیابی مشکل ستون مهره‌هایش هستیم. همه اینها از نظر روانی نیز تاثیرگذار است. باید در نظر داشت که بیل در اردوی پیش فصل تیم ما حضور نداشته است.

*بیل چه زمانی به ترکیب تیم باز می‌گردد؟

باید صبور بود. چون او اردوی پیش فصل را پشت سر نگذاشته است. این اهمیت زیادی دارد. ما در تلاش هستیم که او دقایقی مقابل مالاگا بازی کند و در بازی با یوونتوس برای دقایق بیشتری به میدان برود و هدف اصلی ما این است که با آمادگی ۱۲۰ درصدی به بازی ال‌کلاسیکو برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز