خبرگزاری کار ایران

هواداران ما را تنها نگذارند؛

نوری: پول ۲ بازیکن لخویا اندازه بودجه‌پرسپولیس بود / هم‌قسم شدیم نتایج تلخ لیگ‌ را جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۳۶

توانستیم گام اول را محکم برداریم اما باید قبول کرد این برد شاید بتواند از لحاظ روحی ما را تقویت کند ولی برای بازی‌های آینده در لیگ قهرمانان آسیا باید خود را قوی‌تر کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پول ۲ بازیکن تیم لخویا با کل بودجه باشگاه‌پرسپولیس برابری می‌کرد اما توانستیم باغیرت بازیکنان این تیم را شکست دهیم.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل لخویا در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: بازی برابر لخویا اولین مسابقه ما در لیگ قهرمانان آسیا بود و همواره کسب اولین پیروزی در هر تورنمنتی بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه ما هم توانستیم گام اول را محکم برداریم اما باید قبول کرد این برد شاید بتواند از لحاظ روحی ما را تقویت کند ولی برای بازی‌های آینده در لیگ قهرمانان آسیا باید خود را قوی‌تر کنیم.

وی ادامه داد: من سال‌ها با پرسیولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌ام. پیروزی در مسابقه نخست روحیه‌بخش است اما تنها راهکار مناسب نیست، بلکه باید در تمامی بازی‌های پیش‌رو همین طور بازی کنیم. نژادفلاح هم سعی کند با اتخاذ راهکارهای مناسب وضعیت‌مالی باشگاه را سروسامان دهد چراکه اگر بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند می‌توانیم با فکر راحت‌تری بازی کنیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس با غیرت خود توانستند لخویا را شکست دهند. من یقین دارم در آینده بازی‌های به مراتب سخت‌‌تری را در لیگ قهرمانان خواهیم داشت. باید براساس واقعیت‌ها جلو برویم، یعنی اگر می‌خواهیم در آسیا موفق شویم باید برنامه داشتیم و با جذب بازیکنان مورد نیاز در پست‌هایی که احساس خلل می‌کنیم بتوانیم پس از سال‌ها در آسیا مقام قابل توجهی کسب کنیم.

وی افزود: ما باید سعی کنیم با کسب موفقیت‌هایی که در بازی‌های آینده به دست می‌آوریم خاطرات تلخ بازی‌های لیگ‌برتر را از ذهن هواداران پاک کنیم. در همین راستا بازیکنان هم‌قسم شده‌اند تا این مهم به دست بیاید. فقط هواداران ما را تنها نگذارند و پشت ما باشند. این برد هم تقدیم به آنها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز