خبرگزاری کار ایران

تقابل با لخویا جنگ دارا و ندار بود؛

درخشان: جان‌سخت بودیم و بردیم / پیامی برای منتقدان ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۶۶

تیم ما با تمام وجود در این دیدار ظاهر شد و با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم یک هفته اخیر چیزی کم نگذاشتیم. ما منطقی بازی کردیم و با اقتدار تیم قطری را بردیم.

سرمربی تیم پرسپولیس معتقد است تقابل با لخویای قطر جنگ دارا و ندار بوده است.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان که پس از پیروزی خیره کننده تیمش در نشست خبری حضور یافته بود پس از پیروزی تیمش مقابل لخویا در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: با تیمی بازی کردیم که اسمش را دارا می‌گذارم. آنها میلیون‌ها دلار به بازیکنان و مربیان خود داده‌اند که دست تمام بازیکنان پرسپولیس را که موفق شدند این تیم را شکیت دهند می‌بوسم.

وی در ادامه افزود: تیم ما با تمام وجود در این دیدار ظاهر شد و با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم یک هفته اخیر چیزی کم نگذاشتیم. ما منطقی بازی کردیم و با اقتدار تیم قطری را بردیم. گل‌هایی که زدیم روی کارهای تاکتیکی بود که در طول هفته تمرین کرده بودیم و بازیکنان هم نکاتی را که گفته بودیم مو به مو اجرا کردند.

سرمربی سرخ‌ها در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مه چه اتفاقی در بین دو نیمه افتاد که تیم موفق شد ۳ بار دروازه حریف قطری را باز کند، متذکر شد: ما می‌دانستیم چطور بازی را شروع کنیم. در بین دو نیمه نقاط ضعف تیم لخویا را به بازیکنان گفتیم و خوشحالم که آنها حرف‌های ما را گوش کردند و با روحیه خوبی که داشتند تیم قطری را تحت تاثیر قرار دادند.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که در بازی با صبا هم دیدید بازیکنانم توان این را دارند که تیم حریف را در طول ۹۰ دقیقه تحت فشار قرار دهند و همانطور که هفته قبل هم گفتم به این بازیکنان افتخار می‌کنم.

درخشان افزود: ما تیمی را بردیم که جلوی ما فوتبال بازی کرد. لخویا تیمی بود که واقعا فوتبال بازی کرد اما در لیگ تیم‌هایی مانند ملوان و صبا فوتبال بسته‌ای را در مقابل پرسپولیس ارائه می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدوار است شاگردانش این روند را در لیگ هم تکرار کنند، تاکید کرد: با این نتیجه روحیه خوبی گرفتیم و حالا امیدوارم بازیکنان در لیگ برتر هم نمایشی مانند بازی با لخویا را ارائه کنند تا تیم را از این شرایطی که در لیگ دارد خارج کنیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای منتقدان خود دارید، گفت: پیامی برای آنها ندارم اما برای فوتبال ایران پیامی دارم و آن هم اینکه اهالی فوتبال باید صبوری کنند و بگذارند یک مربی کارش را انجام دهد. هفته‌های گذشته زیر فشار بودیم و هر هفته نام یک مربی برای هدایت پرسپولیس مطرح می‌شد که برای من خیلی سخت بود اما جان‌سخت و پول‌کلفت بودم و خدا هم کمک کرد تا موفق بشوم.

وی در پایان یادآور شد: خوشحالم با این پیروزی زیر این همه فشار هواداران پرسپولیس را رو سفید کردم.

تیم فوتبال پرسپولیس سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت۱۶:۳۰ مهمان بنیادکار ازبکستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز