خبرگزاری کار ایران

صداوسیما پول فوتبال را نمی‌دهد؛

قنبرزاده: مشکل‌مالی داریم ولی ایراد از شرکت‌نفت نیست / انتقال پورعلی‌گنجی سود چندانی برای‌ما ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۴۷

ما اگر پول داشته باشیم حقوق بازیکنان را بدهیم پاداش جای خود، البته برای لیگ قهرمانان پاداش در نظر می‌گیریم تا روحیه بازیکنان بالا بروند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: ان‌شاءالله با ارایه یک بازی قابل‌قبول مقابل پاختاکور نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره آخرین وضعیت تیم‌نفت قبل از دیدار با پاختاکور ازبکستان بیان‌داشت: ما در چند هفته اخیر مسابقات لیگ‌ به دلیل بازی حساس مقابل الجیش مجبور شدیم به چند بازیکن اصلی استراحت بدهیم و همین موضوع باعثشد چند تساوی به دست بیاوریم ولی باز هم صدرنشین هستیم. با این حال تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی قابل‌قبول در خانه پاختاکور این تیم نتیجه لازم را برابر هم کسب کنیم.

قنبرزاده با بیان اینکه انتقال پورعلی‌گنجی به تیانجین‌چین قطعی شده، تاکید کرد: او هفته‌آینده به چین می‌رود، البته پول زیادی به ما نمی‌رسد اما با تاکیدی که او داشت از این باشگاه می‌تواند به اروپا برود ما هم مخالفت زیادی نکردیم.

مدیرعامل باشگاه نفت خاطرنشان کرد: ما اگر پول داشته باشیم حقوق بازیکنان را بدهیم پاداش جای خود، البته برای لیگ قهرمانان پاداش در نظر می‌گیریم تا روحیه بازیکنان بالا بروند.

وی درباره گلایه‌های منصوریان از وزیر نفت درباره عدم توجه‌مالی به باشگاه نفت گفت: ایراد از شرکت نفت نیست، بلکه صداوسیما حق پخش را به سازمان لیگ نداده تا باشگاه‌ها هم از این ارتزاق شوند، همین موضوع باعثشده همه باشگاه‌ها با مشکل مالی روبرو شوند.

قنبرزاده در پاسخ به سوالی درباره برگزاری مجمع فوق‌العاده نیز گفت: مجمع با نظر کفاشیان در سال‌آینده برگزار خواهد شد و ایرادی هم ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز