خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی‌فوتسال هنرمندان - تهران؛

تیم فوتسال هنرمندان ایران در نخستین گام ژاپن را شکست داد / ترکیه دومین حریف ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۲۴

دیدار دو تیم فوتسال هنرمندان ایران و ژاپن به عنوان دیدار افتتاحیه نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد…

تیم فوتسال هنرمندان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی فوتسال با نتیجه ۲ بر صفر در مقابل تیم فوتسال هنرمندان ژاپن به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم فوتسال هنرمندان ایران و ژاپن به عنوان دیدار افتتاحیه نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در این دیدار تیم فوتسال هنرمندان ایران با نتیجه ۲ بر صفر از سد ژاپن گذشت.

هر دو گل ایران را محمد رضا حیدریان کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران به ثمر رسید. در ترکیب اصلی تیم ایران سه بازیکن فوتبالی رضا ناصری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال، محمد رضا حیدریان بازیکن سابق تیم ملی و محمد نوازی بازیکن اسبق باشگاه استقلال تهران حضور داشتند.

در ترکیب تیم فوتسال ایران هنرمندانی همچون محمدعلی دانایی، مجید صالحی، رضا عطاران، سید جواد هاشمی به همراه دیگر هنرمندان حضور داشتند و سرمربیگری این تیم برعهده محمد رضا مهدوی بازیکن اسبق تیم فوتسال استقلال و پرسپولیس است.

نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان امروز(یکشنبه) با حضور مسوولان کمیته ملی المپیک، سازمان لیگ و جمعی از پیشکسوتان هنر و ورزش در سالن ۱۲هزار نفری ازادی تهران گشایش یافت. این مسابقات با حضور تیم های هنرمندان ۸ کشور تا ۸ هشتم اسفندماه ادامه دارد.

در گروه یک این مسابقات تیم های برزیل، جمهوری آذربایجان، سوئد، رومانی و در گروه دوم ایران، ژاپن، ترکیه و لهستان به مصاف هم می روند.

تیم هنرمندان ایران در مرحله گروهی نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان امروز با ژاپن دیدار کرد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه با ترکیه و لهستان روبرو می شود. مسابقات نیمه نهایی و نهایی این رقابت ها نیز پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اسفند برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز