خبرگزاری کار ایران

تا آخر هم پای ویسی ایستاده‌ایم؛

پورکیانی: خنیفر اخراج نشده / هرگونه زد و خورد را تکذیب می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۸۷

درگیری خاصی نبود و من هرگونه زد و خورد را تکذیب می‌کنم و امیدوارم رسانه‌ها به این موضوع دامن نزنند.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: هرگونه درگیری درتمرینات تیم ما را تکذیب می‌کنم.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با ایلنا درباره درگیری لیدرها با برخی از بازیکنان و به طبع درگیری برخی بازیکنان با یکدیگر بیان داشت: درگیری خاصی نبود و من هرگونه زد و خورد را تکذیب می‌کنم و امیدوارم رسانه‌ها به این موضوع دامن نزنند.

وی با اشاره به شکست ۳ بر یک استقلال خوزستان مقابل ملوان گفت: تیم ما در آن دیدار خوب بازی کرد اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. با این حال ما این بازی را فراموش کرده و به فکر بازی آینده مقابل پدیده هستیم تا ناکامی‌ها را جبران کنیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما بیشتر از هر کس دیگری خطر سقوط را احساس می‌کنیم. به همین دلیل تدابیری اندیشیدیم که بازیکنان از لحاظ روحی وروانی شرایط بهتری را پیدا کنند و منظم‌تر کار کنند تا آخر هم پای ویسی ایستاده‌ایم و قصد نداریم با تعویض مربی شوکی به تیم وارد کنیم.

وی درباره درگیری روز گذشته بازیکنان استقلال در جریان تمرینات واخراج خنیفر از تمرینات بیان داشت: خنیفر اخراج نشده و چنین موضوعی دروغ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز