خبرگزاری کار ایران

راه‌آهن با کاظمی جان گرفته؛

کلاه‌کج: سقوط نه، حتی می‌توانیم تک‌رقمی شویم / طلسم را شکستم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۲۶

قبل از بازی با پدیده گفته بودم که ما ۱۰ تا فینال در پیش داریم که یکی از فینال‌ها را با برد پشت سر گذاشتیم. ان‌شاالله بازی به بازی بهتر شویم و نتایج خوبی بگیریم…

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن تهران تاکید کرد که به هیچ وجه راه‌آهن را کاندیدای سقوط نمی‌داند بلکه حتی ممکن است در جدول تک‌رقمی شوند.

عادل کلاه‌کج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بعد از اینکه کادر فنی راه‌آهن عوض شد و فرهاد کاظمی آمد به تیم ما شوک وارد شد. ما تمرین چندانی با آقافرهاد نکردیم اما حرف‌‌هایش در ۲ روز قبل از بازی با پدیده خیلی روی ما تاثیر گذاشت و انگیزه ما را بالا برد تا بعد از ۳ باخت پشت سر هم این بازی را بردیم.

این ملی‌پوش سابق ادامه داد: در ۳ بازی قبل از دیدار با پدیده، یکسری مسائل در تیم ما بود که نتوانستیم نتیجه بگیریم اما مقابل پدیده همه ما یکدل شدیم و بازی مهمی را بردیم. مقابل پدیده خیلی هم خوب بازی کردیم و خیلی فشار آوردیم. هرچند در این دیدار هر ۲ تیم موقعیت داشتند اما فرصت‌های ما بهتر بود و بردیم.

وی در مورد شرایط بد راه‌آهن در جدول گفت: من این شرایط را بد نمی‌دانم، چون ۴ تیم ۱۹ امتیازی هستیم و تیم‌های بالاتر از ما هم اختلاف چندانی با ما ندارند و در حال حاضر ۸ تیم کاندیدای سقوط هستند. من به هیچ عنوان تیمی که مقابل پدیده بازی کرد را کاندیدای سقوط نمی‌دانم و ان‌شاالله همین‌طور ادامه دهیم.

هافبک راه‌آهن اظهار داشت: قبل از بازی با پدیده گفته بودم ما ۱۰ تا فینال در پیش داریم که یکی از فینال‌ها را با برد پشت سر گذاشتیم. ا‌ن‌شاالله بازی به بازی بهتر شویم و نتایج خوبی بگیریم. من به هیچ‌وجه راه‌آهن را کاندیدای سقوط نمی‌دانم، بلکه حتی ممکن است در جدول تک‌رقمی شویم، چون با بقیه تیم‌های پایین‌جدولی بازی مستقیم داریم و می‌توانیم با کسب نتایج خوب در جدول بالا بیاییم.

کلاه‌کج در مورد گل ۳ امتیازی‌اش مقابل پدیده گفت: قبل بازی هم گفته بودم از این بازی گلزنی‌های من شروع می‌شود. البته فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند و مهم ۳ امتیاز بود که گرفتیم.

وی متذکر شد: راه‌آهن ۷ هفته گل نزده بود و نبرده بودیم و خوشحالم طلسم را شکستیم. این گل من هم طلسم گل نزدن راه‌آهن را شکست و هم بردیم اما این برد به خاطر این بود که همه ما خواستیم و نتیجه گرفتیم. همه با هم بودیم، از مدیران گرفته تا تدارکات تیم همه خواستند و نتیجه گرفتیم. دست فرهاد کاظمی هم درد نکند که با صحبت‌های او تیم ما جان تازه‌ای گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز