خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس صفر – صبا صفر؛ ‌

زور پرسپولیس به صبای تارتار هم نرسید / شعار «حیا کن، رها کن» علیه درخشان

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۰۰

این نتیجه خشم هواداران اندک پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی درپی داشت و آن‌ها با سر دادن شعار «حیا‌کن رها کن» علیه درخشان، خواستار استعفای سرمربی پرسپولیس شدند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و صبای قم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هواداران سرخپوشان در پایان این دیدار علیه سرمربی تیم‌شان شعار بدهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبا در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ امروز با قضاوت حسین زرگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد که دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رسیدند.

ترکیب پرسپولیس:سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، حمیدرضا علی عسگری، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، مهدی طارمی، هادی نوروزی و امید عالیشاه

ترکیب سایپا:مهرداد طهماسبی، پیروز قربانی، سعید مهدی پور، محمد امین آرام طبع، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، محمد اوسانی، جواد کاظمیان، فرشید باقری و حسین کوشکی

پرسپولیس که برای ۳ امتیاز این بازی به میدان آمده بود در نیمه نخست چندبار روی دروازه صبا خطرناک ظاهر شد اما پرسپولیسی‌ها نتوانستند در این نیمه به گل برسند. بهترین موقعیت این نیمه هم نصیب طارمی شد اما ضربه سر او روی ارسال گابریل از کنار دروازه صبا به بیرون رفت.

شاگردان تارتار نیمه دوم را بهتر آ‌غاز کردند و دقیقه ۴۹ روی ضربه سر اوسانی از ارسال کرنر کاظمیان سنگر پرسپولیس را تهدید کردند که این توپ از کنار دروازه مکانی به بیرون رفت.

۱۰دقیقه بعد عالیشاه از کنج سمت راست محوطه جریمه صبا توپ را مقابل دروازه به طارمی سپرد اما شوت محکم او به صورت قربانی خورد تا مدافع کهنه‌کار صبا لحظاتی نقش بر زمین شود.

در ادامه درخشان، پیام صادقیان را به جای عالیشاه به زمین فرستاد و در مقابل تارتار هم محمد اوسانی را بیرون کشید تا ایوب کلانتری به جای او در ترکیب صبا قرار بگیرد.

دقیقه ۷۴ نوراللهی با اشتباه مسلم مدافعان صبا پشت محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد اما شوت محکم او را طهماسبی با کف دست به کرنر فرستاد. بعد از این صحنه طارمی هم جای خود را به محمد عباس‌زاده داد. دقایقی بعد جواد کاظمیان هم از بازی خارج شد تا محمد حیدری به خط حمله صبا اضافه شود.

دقیقه ۸۳ پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی در جناح چپ به دست آورد. ارسال گابریل در دو قدمی دروازه به محمد نوری رسید اما ضربه سر کاپیتان پرسپولیس به تیر دروازه خورد. ۲ دقیقه بعد نوری مجدداً صاحب یک موقعیت شد اما شوت او را طهماسبی دفع کرد.

دقیقه ۸۷ بهترین فرصت برای گلزنی سرخ‌ها روی پاس به بیرون نوری برای عباس‌زاده مهیا شد اما ضربه مهاجم تازه‌ به میدان آمده پرسپولیس مقابل دروازه به طهماسبی خورد و راهی کرنر شد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد. این نتیجه خشم هواداران اندک پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی درپی داشت و آن‌ها با سر دادن شعار حیا‌کن رها کن علیه درخشان، خواستار استعفای سرمربی تیم‌شان شدند.

پرسپولیس با این نتیجه ۲۶ امتیازی شد و در رده نهم جدول باقی ماند. صبا هم با این تساوی و با ۲۶ امتیاز از جایگاه هشتم تکان نخورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز