خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات‌مدیره بزودی انتخاب می‌شود؛

خواجه‌وند: هنوز آمدن برانکو قطعی نیست / درخشان با نگاه حرفه‌ای و متعصبانه با رفتن کنار می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۹۴

اگر قرار بر رفتن درخشان از پرسپولیس باشد او با نگاه حرفه‌ای و متعصبانه تیم با این موضوع کنار می‌آید.

سخنگوی هیات‌مدیره باشگاه‌پرسپولیس گفت: اگر قرار بر رفتن درخشان از پرسپولیس باشد او با نگاه حرفه‌ای و متعصبانه تیم با این موضوع کنار می‌آید.

مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به حضور محمدحسین نژادفلاح به عنوان قائم‌مقام باشگاه‌پرسپولیس بیان داشت: بله از شب گذشته در باشگاه مستقر و کارش را شروع کرده و اعضای هیات‌مدیره یک جلسه‌ای را با وی برگزار کردند. الان تمام امور اجرایی باشگاه را وی انجام می‌دهد، یعنی تمام اختیارات مدیرعاملی برعهده وی است.

وی با بیان اینکه هنوز استعفای سیاسی به دست هیات‌مدیره نرسیده درباره مذاکرات باشگاه‌پرسپولیس با برانکو برای هدایت این تیم گفت: بله، یک پیش مذاکراتی با برانکو انجام شده اما هنوز آمدن او به پرسپولیس قطعی نیست و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. نژادفلاح در این زمینه تصمیم‌گیرنده است.

این عضو هیات‌مدیره پرسپولیس درباره اینکه مذاکرات با برانکو باعثدلسرد شدن حمید درخشان نمی‌شود، گفت: من شناختی که از درخشان پیدا کردم اینکه او نگاه کاملاً حرفه‌ای دارد و بسیار هم به تیم متعصب است و به همین دلیل هر تصمیمی که به نفع باشگاه باشد را می‌پذیرد. ضمن اینکه در حال حاضر درخشان سرمربی پرسپولیس است و کارش را انجام می‌دهد.

وی در مورد جدایی طاهری از باشگاه نیز افزود: طاهری هم در مدتی که امور باشگاه را به عهده داشت اوضاع را سروسامان داد اما مشکلات‌مالی همچنان پابرجاست. خدا را شکر آقای نژادفلاح با یکسری برنامه‌های پیش‌بینی شده آمده‌اند و ان‌شالله شرایط مالی باشگاه بهتر خواهد شد.

خواجه‌وند تاکید کرد: تلاش می‌کنیم آرامش تیم را حفظ کنیم و اجازه ندهیم تیم وارد حاشیه شود. جلسه بعدی هیات‌مدیره نیز رئیس هیات مدیره انتخاب خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز