خبرگزاری کار ایران

دیگر فرصتی برای اشتباه‌کردن نداریم؛

رضایی: راه‌آهن تیمی نیست که مرده باشد / نباید لطیفی را دار بزنیم!

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۷۴

بچه‌ها علی رغم همه مشکلات تلاش خودشان را کرده‌اند و دیگر فرصتی برای اشتباه کردن نداریم. اگر اشتباهات فردی‌مان را کمتر کنیم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم

مربی تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است این تیم هنوز نمرده و همچنان به ماندن راه‌آهن در لیگ‌برتر امید دارد و تلاش می‌کند تا با کسب نتایج خوب این تیم را در سطح اول فوتبال ایران حفظ کند.

گفت‌وگوی رحمان رضایی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* اوضاع راه‌آهن چطور است؟
بعد از ۲ روز تعطیلی از دیروز تمرینات را شروع کردیم اما متاسفانه مشکل‌بزرگ باشگاه این است که بچه‌ها ماه‌هاست حقوق نگرفته‌اند و همین مسئله روی کار آنها تاثیر می‌گذارد. آنها همچنان تمرین می‌کنند تا با آمادگی کامل وارد بازی‌ها شوند، به خصوص بازی با پدیده که برای ما خیلی حساس است، چه به لحاظ روحی و جدولی برای ما خیلی مهم است، ضمن اینکه بعد از ۳ شکست متوالی به لحاظ حیثیتی هم این بازی برای ما حساس است.

* در مورد بازی با پدیده صحبت می‌کنید؟
برای این بازی یک بازیکن محروم داریم اما بقیه بچه‌ها هستند و خدا را شکر از نظر بدنی مشکلی ندارند. شرایط پدیده هم الان خوب نیست و دچار مشکل هستند که نمی‌توانند نتایج‌خوبی کسب کنند. شرایط پدیده آن‌چنان جالب نیست و می‌توانیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و چاره‌ای هم جز این نداریم.

* عده‌ای معتقدند راه‌آهن با توجه به شرایطی که دارد از حالا به لیگ یک سقوط کرده، این مسئله را قبول دارید؟
به هر حال هر کسی نظرش را می‌دهد اما من در این تیم هستم و راه‌آهن را تیم زنده‌ای می‌دانم. راه‌آهن تیمی نیست که مرده باشد و هیچ امیدی نداشته باشد. راه‌آهن می‌تواند به شرایط خوب خود برگردد و نتیجه بگیرد. به نظرم ۲ بازی آینده خیلی برای ما حیاتی است و تیم ‌می‌تواند به جدول برگردد. بچه‌ها علی‌رغم همه مشکلات تلاش خودشان را کرده‌اند و دیگر فرصتی برای اشتباه کردن نداریم. اگر اشتباهات فردی‌مان را کمتر کنیم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

* علی لطیفی اعلام کرده بود اگر راه‌آهن با امتیاز بالا در لیگ‌ نماند من را دار بزنید. در این رابطه چه حرفی دارید؟
بالاخره در یک شرایط خاصی یک سری مصاحبه‌هایی انجام می‌شود و بعضی‌ها یک حرفی می‌زنند و او هم یک حرفی زده اما هر اتفاقی که بیفتد کسی را دار نمی‌زنند. شاید لطیفی تحت فشار بوده و به صراحت چنین حرفی را زده و ممکن است بقیه با عناوین دیگر چنین حرف‌هایی بزنند. من اعتقاد دارم راه‌آهن می‌تواند در لیگ برتر بماند اما با دار زدن لطیفی موافق نیستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز