خبرگزاری کار ایران

خوشبخانه کارم به جراحی نکشید؛

محرمی: نژادفلاح با مسائل پرسپولیس آشناست / امیدوارم بگذارند کارش را انجام بدهد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۶۵

حریفان ما به ویژه باشگاه‌های عربی امکاناتی در اختیار دارند که پرسپولیس در اختیار ندارد اما ما هم چیزهایی داریم که آنها ندارند با پول هم نمی‌توانند تهیه کنند.

چپ‌پای اسطوره‌ای تاریخ فوتبال ایران گفت: اگر تیم‌های عربی پولی دارند که تیم ما ندارد، بازیکنان ما هم غیرت‌ایرانی و توانایی فنی دارند که بازیکنان آن تیم‌ها ندارند.

به گزارش ایلنا، مجتبی محرمی که در روزهای گذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود درباره آخرین وضعیت خود گفت: بستری شدن من به دلیل بسته‌شدن رگ‌های قلبم بود. خوشبختانه با تلاش‌پزشکان در آنژیویی که صورت گرفت، رگ‌ها باز شد و کار به جراحی نکشید و خوشبختانه اکنون حالم بهتر است.

وی با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: آخرین بازی تیم را که دیدم، خیلی‌خوب بود. در بازی‌های قبل هم پیش آمد که بهتر از حریف بازی کردیم. در این بازی هم از حریف بهتر بودیم. بچه‌ها هم تلاش بیشتری کردند و انرژی بیشتری گذاشتند. وقتی خوب بازی کردند و خوب هم نتیجه گرفتند باید از کادر فنی و بازیکنان تقدیر کرد.

محرمی متذکر شد: همانطور که روزی انتقاد می‌شود، حالا باید از عملکرد خوب بگوییم. آنها مزد تلاش و همت خود را گرفتند و با این بازی که دیدم امیدوارم در بازی با صبا هم این‌گونه باشند و با پیروزی در این بازی با روحیه خوب برای اولین بازی آسیایی خود به مصاف لخویا بروند.

این پیشکسوت فوتبال درباره ارزیابی خود از شرایط تیم در مصاف با حریفان‌آسیایی و امکانات‌مالی گسترده آنها، خاطرنشان کرد: حریفان ما به ویژه باشگاه‌های عربی امکاناتی در اختیار دارند که پرسپولیس در اختیار ندارد اما ما هم چیزهایی داریم که آنها ندارند با پول هم نمی‌توانند تهیه کنند.

وی تاکید کرد: غرور، انگیزه، غیرت و تعصب‌ایرانی که در بازیکنان ما وجود دارد در آن تیم‌ها نیست. آنها شاید چند بازیکن طراز اول خارجی جذب کنند اما تمام تیم ما بچه‌های مستعد و توانمند هستند که نشان دادند وقتی اراده می‌کنند کسی جلودارشان نیست و می‌توانند در آسیا موفق بشوند.

محرمی درباره تحولات‌مدیریتی در باشگاه‌پرسپولیس تصریح کرد: حضور نژادفلاح را به فال‌نیک می‌گیریم. بالاخره سال‌ها در هیأت‌مدیره باشگاه بود و با مسائل تیم آشناست و با شرایط غریبه نیست اما اینکه بتواند موفق شود منوط به آن است که در این جایگاه ثبات داشته باشند. برنامه ریختن و برنامه اجرا کردن زمان می‌خواهد. امیدواریم بگذارند حداقل کار خودش را انجام بدهد. برای وی و پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز