خبرگزاری کار ایران

به دنبال صعود هستیم؛

لاموشی: بازی سختی داریم / این بازی برای من و بازیکنانم مهم است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۵۱

فردا با یک تیم قوی بازی داریم که یکی از بهترین تیم‌های ایران است. سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و به دور بعدی برویم.

سرمربی تیم فوتبال الجیش گفت: بازی مقابل تیم جوان نفت در ایران برای ما دشوار و سخت است.

به گزارش ایلنا، صبری لاموشی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های الجیش و نفت اظهار داشت: فردا با یک تیم قوی بازی داریم که یکی از بهترین تیم‌های ایران است. سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و به دور بعدی برویم.

وی افزود: فردا با تیم جوانی بازی داریم و این موضوع برای ما سخت است که در ایران بازی داریم.

سرمربی الجیش در مورد اینکه آنالیزورهای نفت را در آخرین دیدار این تیم در لیگ قطر فرصت حضور نیافته اند، تصریح کرد: این طبیعی است که با یک تیم قوی بازی داریم و چون بازی آخر ما بوده طبیعی است که اجازه حضور آنها را نداده‌اند. به نظرم چون بازی مهمی با نفت داریم این اجازه داده نشده است.

وی در مورد اینکه آیا تیمش محروم و مصدومی برای بازی فردا دارد یا خیر تاکید کرد: مصدوم و محروم نداریم. امروز تمرین می‌کنیم اما طبیعی است که به خاظر بازی آخر ما برخی بازیکنان خسته هستند و باید تا فردا صبر کنیم تا خستگی آنها از بین برود.

سرمربی الجیش در مورد اینکه فردا بازی حذفی است و آیا برنامه خاصی برای بازی فردا دارند یا خیر یادآور شد: بازی ساده‌ای نداریم. نفت تیم دونده‌ای دارد. برنامه‌های خاص خود را داریم چرا که این بازی برای من و بازیکنانم مهم است.

لاموشی در مورد اینکه نفت بازیکنان باتجربه‌ای ندارد یادآور شد: همه بازیکنان ما باتجریه نیستند و چند بازیکن با تجربه هستند و سایر آنها را بازیکنان جوان تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز