خبرگزاری کار ایران

پدیده را شانسی نبردند؛

رهبری‌فرد: دلم به پرسپولیس روشن است / امیدوارم در آسیا تیمی باشند که دیدم، نه شنیدم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۲۰

بازی با پدیده را دیدم. تیمی دیدم که برنامه داشت. از کنار می‌رفتند، توپ می‌ریختند، به عمق حمله می‌کردند و بازی، بی‌حساب و کتاب نبود. وقتی یک تیم اینطور عمل می‌کند، دیگر نمی‌توانی بگویی شانسی برده است.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیسی که من دیدم، هم فوتبال خوبی بازی کرد و هم نتیجه گرفت. بچه‌های تیم که می‌توانند اینطور بازی کنند، دلیلی ندارد که در بازی‌های بعد اینگونه نباشند.

به گزارش ایلنا، بهروز رهبری‌فرد افزود: پرسپولیس را در بازی با پدیده تیم خوبی دیدم. بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند. فکر می‌کنم حالا شرایط روحی و روانی تیم بهتر شده است و دلیلی نمی‌بینم این روند ادامه پیدا نکند.

وی ادامه داد: روی حرف من با بچه‌های تیم است. می‌خواهم بگویم شما که می‌توانید به این قشنگی بازی کنید و هم پیروز بشوید، حتما این توانایی را دارید که در سایر بازی‌ها هم اینطور عمل کنید. بازیکنان پرسپولیس باید قدر خودشان را بدانند. پدیده تیم بدی نیست. بردن این تیم در مشهد کار هر تیمی نخواهد بود. من بازی آنها را برابر ترکتورسازی دیده بودم و واقعا حریف خود را له کرده بودند، آن وقت پرسپولیس پدیده را در مشهد آن‌طور تحت فشار گذاشت. پس بچه‌ها می‌توانند همین بازی را در هفته‌های دیگر هم انجام بدهند.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با اشاره به انتقادهای پیش از این خود خاطرنشان کرد: صادقانه باید بگویم در آن ۵ بازی شاید تنها یک بازی را دیدم و در مورد دیگر بازی‌ها شنیده بودم و خوب هم نمی‌گفتند. مثلا نگفتند داور حق پرسپولیس را خورده یا اینکه بدشانس بودند ولی بازی با پدیده را خودم دیدم. تیمی دیدم که برنامه داشت. از کنار می‌رفتند، توپ می‌ریختند، به عمق حمله می‌کردند و بازی، بی‌حساب و کتاب نبود و این خیلی خوب بود. وقتی یک تیم اینطور عمل می‌کند، دیگر نمی‌توانی بگویی شانسی برده است.

وی متذکر شد: برای من جای سوال است چنین تیمی نتوانسته باشد در هفته‌های گذشته خوب بازی کند و ببرد و باور دارم می‌تواند. این یک روند است که می‌تواند در بازی‌های آینده ادامه پیدا کند. همچنین برایم جالب بود پرسپولیس این بازی را در حالی خوب از کار در آورد که اکثر بچه‌های قدیمی در ترکیب حاضر بودند. بازیکن برزیلی هم بد نبود. البته به عنوان یک خارجی انتظارات از او بیشتر است و باید دید در بازی‌های بعدی که بیشتر با سایر نفرات هماهنگ می‌شود شرایط چگونه خواهد بود.

رهبری‌فرد درباره ارزیابی خود از شرایط تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: واقعیت اینکه بازی با پدیده را که دیدم امیدوار شدم. البته سطح بازی‌های لیگ قهرمانان چیز دیگری است. تیم‌های حرفه‌ای می‌آیند با هزینه‌های زیاد بازیکنان خارجی گران‌قیمت و تاثیرگذاری جذب می‌کنند که می‌توانند بازی را در بیاورند. پرسپولیس برنامه‌ریزی و تمرین برای این بازی‌ها را باید از قبل شروع کرده باشد. خیلی مهم است که بچه‌ها از نظر بدنی کم نیاورند. به هر حال بعد از آخرین بازی دلم روشن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر من اگر بچه‌ها مثل بازی با پدیده باشند، حتی اگر پیروز نشوند، عملکردشان قابل دفاع خواهد بود، چون فوتبال بازی کرده‌اند. هر چند باور دارم اگر بچه‌ها واقعا باور کنند می‌توانند و توانایی تغییر معادلات به سود خود را خواهند داشت. فقط امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آسیایی خود همان تیمی باشد که دیدم، نه آنگونه که شنیدم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز