خبرگزاری کار ایران

فشار از روی ما کم شد؛

محرمی: باشگاه باید از بلاتکلیفی خارج شود / دوای درد پرسپولیس هدایتی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۱۳

بالاخره یک مقدار فشار از روی ما برداشته شد. مردم درخیابان مدام از ما سوال می‌کنند یا در فضای مجازی کامنت می‌گذارند. الان مردم می‌بینند که پرسپولیس پتانسیل دارد و می‌تواند نتیجه بگیرد

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دوای درد این تیم در حال حاضر حسین هدایتی است چراکه هم پرسپولیسی است و هم نسبت به این تیم تعصب دارد و هم امتحانش را پس داده و با این اتفاق پرسپولیس از این بلاتکلیفی خارج خواهد شد.

گفت‌وگوی مجتبی محرمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* دیدار پرسپولیس با پدیده چطور بود؟
به نظرم بازی خوبی بود و بچه‌ها تلاش کردند و زحمت کشیدند و مزد زحمات خودشان را گرفتند و جا دارد به آنها خسته نباشید بگوییم. اینکه بگوییم خیلی خوب بودند نه اما زحمت خود را کشیدند و پرسپولیس پتانسیل این را دارد که بهتر هم بشود.

* پدیده در این بازی چطور بود؟
پدیده تیم خوبی بود و فوتبال بازی می‌کرد. هر ۲ تیم در مجموع خوب بازی کردند و پدیده هم زحمت خودش را کشید اما در نهایت پرسپولیس ۳ امتیاز بازی را گرفت.

* فکر می‌کردید پرسولیس بتواند در این بازی پیروز شود؟
پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و باید فکر کنیم می‌برد. یکسری مشکلات برای تیم پیش آمده بود اما بچه‌ها همت کردند و بردند. پروین و هدایتی و پیشکسوتان هم از تیم حمایت کردند تا این نتیجه رقم بخورد. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.

* این برد برای پرسپولیس چقدر مهم بود؟
فکر می‌کنم خیلی شیرین و مهم بود. هم از نظر جدول و هم روحیه مهم بود چراکه لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و این پیروزی سرآغازی برای بردهای آسیایی می‌تواند باشد.

* شما که هفته قبل عمل جراحی قلب داشتید. این برد برای روحیه‌تان چقدر اهمیت داشت؟
بالاخره یک مقدار فشار از روی ما برداشته شد. مردم در خیابان مدام از ما سوال می‌کنند یا در فضای مجازی کامنت می‌گذارند. الان مردم می‌بینند پرسپولیس پتانسیل دارد و می‌تواند نتیجه بگیرد. اگر می‌خواهند پرسپولیس درست شود باید تیم را دست مردم که صاحبان اصلی آن هستند بدهند یا اینکه شرکت‌های خصوصی تیم را بگیرند تا از این بلاتکلیفی دربیاید و بدانند رئیس چه کسی است. حالا هدایتی جلو آمده و هم پرسپولیسی است و هم تعصب دارد و هم امتحانش را پس داده است.

* پس شما عقیده دارید دوای درد پرسپولیس هدایتی است؟
بله، بالاخره هدایتی چند سال است به فوتبال آمده و برای جامعه ورزش ما زحمت کشیده و تلاش کرده و هزینه کرده و حتی تیم ملی را هم ساپورت مالی کرده است. الان مسکن اصلی هدایتی است و دوای درد پرسپولیس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز