خبرگزاری کار ایران

درخشان نتواند مدعی سقوط می‌شود

شکری: شرایط پیروزی مقابل پرسپولیس مهیا است / با شکست تراکتور روحیه بالایی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۰۵

فوتبال به هیچ کسی رحم نمی کند و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر درخشان نتواند تیمش را جمع کند می‌تواند مدعی سقوط باشد.

مربی سابق تیم فوتبال پدیده معتقد است که پرسپولیس در حال حاضر روزهای سختی را می‌گذراند اما پدیده به لحاظ روحی و روانی موقعیت بسیار خوبی دارد و همین مسئله می‌تواند زمینه‌ساز پیروزی آنها مقابل تیم حمید درخشان در مشهد باشد.

گفت‌گوی رمضان شکری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
بازی پرسپولیس و پدیده را چطور پیش بینی می کنید؟
فکر می‌کنم چون پدیده هفته قبل در تبریز نتیجه بسیار خوبی گرفته انگیزه بالایی دارد و تلاش می‌کند در خانه هم پرسپولیس را ببرد تا جایگاه مناسبی در جدول پیدا کند. به همین دلیل این بازی خانگی برای پدیده بسیار مهم است.

شرایط پدیده را در آستانه این بازی چطور می‌بینید؟
پدیده ۲ بازیکن مصدوم و محروم دارد و فکر می‌کنم مرزبان برای جایگزینی آنها دچارمشکل شوداما شکل تیمی پدیده نشان می دهد که می‌تواند در این بازی موفق شود.

اوضاع پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
شرایط پرسپولیس کاملاً مشخص است و همه می دانیم که روزهای سختی را می گذراند. در این بازی هم فکر می‌کنم آنها می‌آیند تا از اسم پرسپولیس دفاع کنند هرچند که بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و روانی شرایط مساعدی ندارند. اما به هرحال در پرسپولیس بازی می‌کنند و باید از اسم و اعتبار این تیم دفاع کنند.

به نظر شما شرایط پرسپولیس خطرناک نیست؟
قطعاً خطرناک است. فوتبال به هیچ کسی رحم نمی کند و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر درخشان نتواند تیمش را جمع کند می‌تواند مدعی سقوط باشد. این شرایط برای پدیده هم خطرناک است چون پرسپولیس به وضعیتی رسیده که باید ببرد و همین مسئله کار را برای پدیده سخت می‌کند.

شانس برد کدام تیم بیشتر است؟
فکر می‌کنم شانس برد پدیده بیشتر باشد چون هفته قبل خارج از خانه برد خوبی به دست آورده و از نظر روحی و روانی آمادگی برد مقابل پرسپولیس را هم دارند. پدیده بعد از ۷ هفته بازی سختی مقابل تراکتور را برده و الان روحیه خیلی بالایی دارند و همه چیز برای برد پدیده آماده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز