خبرگزاری کار ایران

نگران وضعیت‌مالی باشگاه هستیم؛

صاحب‌پناه: کرار باید مدیریت شود، نه تنبیه / از کناره‌گیری افشارزاده بی‌اطلاعم / استقلال هم مشتری دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۹۲

نباید با تنبیه کرار تیم لطمه ببیند / قلعه‌نویی می‌تواند شدیدتر برخورد کند / افشارزاده حق دارد ناراضی باشد / طلب توزی مشکل‌ساز نمی‌شود / قول قهرمانی نمی‌دهیم / گله‌ای به فتح‌الله‌زاده نیست…

رئیس هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال با بیان اینکه کادر فنی در برخورد کرار جاسم مماشات نمی‌کند، تاکید کرد: باید به گونه‌ای با این بازیکن برخورد کنیم که نه تیم لطمه ببیند و هم این بازیکن تنبیه شود.

کامران صاحب‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: همه ما می‌دانیم که کرار بازیکن تکنیکی‌ است و معمولا روی بازیکنان تکنیکی بیش از حد معمول خطا می‌شود و این باعثعصبانیت و پرخاشگری او شده ولی با این وجود او باید اصول حرفه‌ای‌گری را رعایت کند و روی رفتارش کنترل داشته باشد.

وی با بیان اینکه کرار بیش از حد عصبی است و روی رفتارش کنترلی ندارد، گفت: شاید تا به حال او در تیم‌های بزرگی بازی نکرده باشد ولی زمانی که در تیم استقلال با میلیون‌ها هوادار و مقابل دیدگان هزاران تماشاگر تلویزیونی بازی می‌کند باید بداند که دیگر خودش نیست و باید منافع باشگاه را هم در نظر بگیرد.

صاحب پناه در پاسخ به این سئوال که به نظر می‌رسد او به خاطر همین رفتارهایش به تیم ملی عراق هم دعوت نشد گفت: آنچه که من از تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا دیدم به خوبی می‌شود درک کرد که کرار یک سر و گردن بالاتر از تمام بازیکنان عراقی است اما متاسفانه به دلیل کنترلی که روی رفتارش ندارد به تیم ملی هم دعوت نشد.

وی ادامه داد: به هرحال کرار بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال است هرچند رفتارهایی انجام می‌دهد که قابل برگشت نیست و واقعاً چه کار می‌شود کرد ما باید به گونه‌ای او را مدیریت کنیم که هم او تنبیه شود و هم تیم لطمه نبیند.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد شایعه مماشات کادرفنی در برخورد با این بازیکن عراقی اظهار داشت: عقل سلیم می‌گوید از بازیکنی که هزینه‌ سنگینی برای او شده باید بهترین بهره‌برداری بشود ولی او نیاز به مدیریت و کنترل دارد تا رفتارهای او به تیم لطمه نزند. من معتقدم قلعه نویی تا به حال با او برخورد مناسبی داشته هرچند می‌شده شدیدتر هم با او برخورد کند تا او بداند بازی در یک لیگ حرفه‌ای با بازی در یک تیم معمولی تفاوت زیادی دارد.

صاحب‌پناه تصریح کرد: اگر خصوصیات اخلاقی کرار جاسم هم مثل خصوصیات تکنیکی‌اش بود او بازیکن بسیار با ارزشی بود و حتی می‌توانست در بهترین‌های تیم‌های دنیا بازی کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در بخش دیگری از سخنان خود در مورد گلایه‌های بهرام افشارزاده مبنی بر سختی‌های کار در باشگاه استقلال و کناره‌گیری خود تا پایان تیرماه سال جاری گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم به هرحال فوتبال سختی‌های خودش را دارد و اینکه مدیر پرسابقه‌ای نظیر آقای افشارزاده از سختی‌های کار گلایه می‌کند مشخص است که اداره باشگاهی نظیر استقلال بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: البته با خصوصی‌سازی که پیش‌روی استقلال است ادامه مدیریت بنده و حتی آقای افشارزاده از اختیار ما خارج است و این بستگی به خریداران آینده باشگاه دارد که آیا تمایلی به ادامه همکاری با ما داشته باشند یا نه.

صاحب‌پناه در خصوص طلب ۳۸۰ هزار دلاری توزی از باشگاه استقلال و مهلت این بازیکن برای پرداخت مطالباتش و احتمال کسر امتیاز الز استقلال در صورت پرداخت نشدن مطالباتش گفت: تصور نمی کنم این مسئله برای استقلال دردسرساز باشد. به هرحال باید این مبلغ فراهم شود و رضایت این بازیکن را جلب کنیم. این جزو تعهدات باشگاه است و باید از هر طریقی که شده این پول فراهم شود و بدهی او را بپردازیم. خوشبختانه او هم به ما فرصت داده تا مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد مشکلات مالی اخیر این باشگاه و گلایه‌های افشارزاده در این زمینه گفت: او حق دارد از این وضعیت مالی باشگاه ناراضی باشد. به هرحال کسی که مسئولیتی می‌پذیرد نگران است تا به تعهداتش به مردم و اشخاص حقیقی و حقوقی پایبند باشد.

وی ادامه داد: اخیراً منابع ورودی باشگاه دچار اختلال شده و طبیعی است باشگاهی که ماهیتش هزینه کردن است در تعهدات بازیکنان و معوقات گذشته با مشکلاتی روبرو شود. تمامی اینها نگرانی‌های مدیریت باشگاه است ولی امیدواریم با کمک‌هایی که به زودی در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

صاحب‌پناه در مورد پرداخت تعهدات باشگاه به بازیکنان اظهار داشت: بنده در باشگاه‌های مختلفی مدیریت کردم و کمتر به خاطر می‌آورم باشگاهی توانسته باشد تعهدات بازیکنانش را به موقع و سر وقت پرداخت کند. استقلال تا نیم‌فصل در پرداخت قراردادهای بازیکنان به موقع عمل کرده و در تلاش هستیم تا با تاخیر اندک سایر مطالبات آنها را نیز پرداخت کنیم.

وی در ادامه با ابراز رضایت از روند نتیجه‌گیری استقلال درنیم فصل دوم اظهار داشت: در ابتدای فصل با توجه به اینکه استخوان‌بندی تیم دستخوش تغییر شد تا حدودی در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کردیم اما با گذشت زمان تیم به هارمونی خوبی رسیده و درنیم فصل دوم تیم قدرتمندی نشان داده و می‌تواند ما را به اهدافی که داریم، برساند.

صاحب‌پناه در مورد قول قهرمانی استقلال در فصل جاری گفت: نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم اما به هواداران اطمینان می دهم استقلا جزو مدعیان خواهد بود و فوتبال زیبا و جذابی را به نمایش خواهد گذاشت و برای قهرمانی خواهد جنگید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود علی فتح الله‌زاده بخشی از درآمدهای ناشی از اسپانسر فصل گذشته باشگاه را پیش از موعد هزینه کرده است، گفت: این بحثمدت‌هاست که مطرح می‌شود. ایشان سال گذشته از اسپانسر پولی دریافت کردند تا برای فصل آینده هزینه کنند ولی آن را در فصل گذشته هزینه کردند و از آنجا که این پول برای باشگاه هزینه شده تصور نمی کنم مشکلی برای فتح‌الله‌زاده وجود داشته باشد و گله ای از او نداریم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص مشکلات قلعه‌نویی با ملی پوشان که حتی به تهدید برخی از آنها نیز به اخراج از تیم کشید، گفت: تصور می‌کنم با روند نتیجه‌گیری که تیم داشته این مسائل هم از بین رفته و خوشبختانه ملی پوشان استقلال در روند نتیجه‌گیری تیم تاثیرگذار بودند و این هم شاید شیوه کادرفنی بوده که با این طریق خواسته آنها را برای تلاش و کار بیشتر ترغیب کند.

صاحب‌پناه در بخش پایانی سخنان خود در مورد اینکه چرا باشگاه استقلال به اندازه پرسپولیس برای خصوصی‌سازی مشتری ندارد گفت: نمی توانم پاسخ روشنی به این سئوال بدهم. من تصور می‌کنم باید زمان بگذرد و سررسید واگذاری استقلال فرابرسد و آن زمان ببینیم آیا برای استقلال هم خریداری وجود دارید یا نه؟ بهتر است تا آن زمان صبر کنیم و اجازه بدهیم تا این روند مسیر طبیعی خودش را طی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز