خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ یک؛

تداوم صدرنشینی فولاد اهواز و مس رفسنجان / لغو دیدار اتکا و پارسه

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۹۸

با توجه به این نتایج تیم‌هایتیم‌های فولاد اهواز و مس رفسنجان به ترتیب در گروه‌های الف و ب به صدرنشینی خود ادامه دادند. پاس همدان هم با برتری ۲ بر صفر مقابل داماش گیلان به رده دوم گروه(ب) صعود کرد.

هفته دوم از دو برگشت رقابت‌های لیگ یک امروز با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد که تیم‌ فولاد اهواز و مس رفنسجان به ترتیب با برتری مقابل تربیت نوین یزد و تساوی برابر گل‌گهر سیرجان در صدر گروه‌های الف و ب این رقابت‌ها باقی ماندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ یک و از گروه(ب) این رقابت‌ها از ساعت ۱۴ امروز(شنبه ۱۷ بهمن‌ماه) ۱۰ بازی در گروه‌های الف و ب برگزار شد.

با توجه به نتایج بازی‌های برگزار شده امروز تیم‌های تیم‌های فولاد اهواز و مس رفسنجان به ترتیب در گروه‌های الف و ب به صدرنشینی خود ادامه دادند. پاس‌همدان هم با برتری ۲ بر صفر مقابل داماش گیلان به رده دوم گروه(ب) صعود کرد.

اتکای گرگان و پارسه‌تهران که قرار بود ساعت ۱۴ در گرگان برگزار شود هم لغو شد. همچنین دیدار تیم‌های استقلال اهواز و ایرانجوان‌ بوشهر هم یک بر صفر به سود استقلال اهواز به پایان رسید.

نتایج این دیدارها به این شرح است:

گروه(الف)

فجرسپاسی شیراز ۴ – نساجی مازندران یک

نیروی زمینی یک – مس کرمان ۲

تربیت نوین یزد صفر – فولاد اهواز ۲

آلومینیوم صفر – نفت و گاز گچساران صفر

گیتی‌پسند صفر – شهرداری اردبیل صفر

گروه(ب)

پاس همدان ۲ - داماش گیلان صفر

صنعت نفت آبادان - سیاه جامگان

شهرداری تبریز - شهرداری بندرعباس

مس رفسنجان صفر - گل گهر سیرجان صفر

راهیان کرمانشاه صفر - فولاد یزد یک

استقلال اهواز یک - ایران‌جوان بوشهر صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز