خبرگزاری کار ایران

حسن‌زاده مطرح کرد؛

درخواست کمیته‌انضباطی از برگزار کننده بازی‌ها / ارائه سریع‌تر تخلفات برای صدور آرا

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۳۹

از مقامات‌رسمی برگزار کننده مسابقات می‌خواهم در اولین فرصت گزارش‌های خود را به طور دقیق در اختیار کمیته‌انضباطی قرار دهند تا هر چه زودتر رأی تخلفات صورت گرفته صادر شود.

رئیس کمیته‌انضباطی فدراسیون‌فوتبال از مقامات برگزار کننده بازی‌ها خواست تا گزارشات خود را کامل و در اسرع‌وقت در اختیار کمیته‌انضباطی قرار دهند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن‌زاده در این‌باره گفت: با توجه به مواردی که با آغاز نیم فصل‌دوم درباره برخوردهای انضباطی بازیکنان و باشگاه‌ها مطرح کرده بودیم، خوشبختانه شاهد برگزاری مسابقات در شرایط خوبی هستیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد تا لیگ پویا و بدون‌ حاشیه‌ای داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: از مقامات‌رسمی برگزار کننده مسابقات می‌خواهم در اولین فرصت گزارش‌های خود را به طور دقیق در اختیار کمیته‌انضباطی قرار دهند تا هر چه زودتر رأی تخلفات صورت گرفته صادر شود.

رئیس کمیته‌انضباطی در پایان درباره برگزاری دوره‌های آموزشی انضباطی برای باشگاه‌ها گفت: اگر باشگاهی درخواست برگزاری دوره آموزشی‌انضباطی را داشته باشد، کمیته‌انضباطی بدون‌شک این دوره را برگزار می‌کند. در دو فصل گذشته تیم‌های ملوان بندر انزلی و راه‌آهن درخواست برگزاری دوره آموزشی را داشتند که پس از پایان این دوره‌ها، بازیکنان و مربیان و حتی باشگاه اطلاعات کاملی در مورد نحوه قرارداد، تخلفات و مواردی که جرایم‌انضباطی را در بر دارد، به دست آورند. همانطور که گفتم اگر باشگاهی درخواست برگزاری دوره انضباطی را داشته باشند در اولین فرصت ممکن برگزار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز