خبرگزاری کار ایران

پدرخانواده در زندان است؛

امامی‌فر: پنالتی گل می‌شد، بازی را می‌بردیم / نمی‌دانیم با این نسل چگونه صحبت کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۷۸

وقتی پنالتی را از دست می‌دهیم کاری نمی‌توان کرد. شاید اگر پنالتی گل می‌شد چون حریف دروازه‌بان نداشت می‌توانستیم گل برتری را بزنیم.

مربی پرسپولیس معتقد است در صورت گل شدن پنالتی گابریل، پرسپولیس می‌توانست برنده دیدار با ملوان باشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی‌فر بعد از شکست یک بر صفر پرسپولیس برابر ملوان گفت: هدف ما در این بازی کسب پیروزی بود اما اتفاقات طوری بود که بازی را واگذار کردیم. بازی در ۹۰ دقیقه ویترین تیم است. تیم ما کلاً مشکل دارد. تمام افراد دارند زحمت می‌کشند. توپی که وارد دروازه نمی‌شودٰ بازیکنی که درون دروازه‌ می‌ایستد و پنالتی را می‌گیرد و… این چیزها دیگر از دست مربیان است.

مربی پرسپولیس درباره به این سوال که این تیم ۵ امتیاز با قعر جدول فاصله دارد، اظهار کرد: شرایط باشگاه را باید باز کنیم باشگاه مثل یک خانواده است پدر خانواده پرسپولیس در زندان است طاهری تمام تلاش خود را می‌کند اما خانواده از هم پاشیده است.
مربی پرسپولیس ادامه داد: همه تلاش می‌کنند تا پاسخگوی احساساست هواداران باشند. ما با پرسپولیس زندگی می‌کنیم چیزی که از دست ما بر می‌آید تمرین کردن و بازگرداندن تیم به آرامش است. در فوتبال هفته‌ای می‌بری و هفته‌ای می‌بازی. باید بعد از باخت دوباره تلاش کرد. ما این درس را از فوتبال گرفتیم. می‌گویید باید ملوان قعر جدولی را شکست دهیم اما از اتفاقات اول فصل راحت می‌گذرید. درخشان یا هر کس دیگری در این شرایط باید چکار کند. زمانی که او به تیم آمد، فکر نمی‌کرد چنین اتفاقاتی بیفتد.

وی درباره خریدهای نیم‌فصل پرسپولیس توضیح داد: فاصله‌ من با مدیریت باشگاه زیاد است اگر عبدی اینجا حاضر بود، چون در جلسات مدیریتی هم شرکت می‌کند می‌توانست بهتر پاسخ بدهد. اگر تیم در جذب بازیکن دچار مشکل بوده، درخشان می‌تواند در این مورد پاسخ بدهد. اتفاقی که برای پرسپولیس افتاده برای امروز و دیروز نیست. باید ریشه‌ای برخورد کنیم.

وی با تشبیه وضعیت پرسپولیس به تیم ملی افزود: شما فکر می‌کنید اگر کی‌روش می‌رفت به سود یا ضرر تیم ملی بود. قبل از دیدار با استقلال هم این شرایط در تیم وجود داشت اما برد دربی شرایط را بهتر کرد. باید شرایط مان را بهتر کنیم هفته بعد با پدیده مشهد بازی داریم که امروز تراکتورسازی را شکست داده است.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره بازی ملوان گفت: می‌توانستیم برنده باشیم ما فشار لازم را آوردیم و با ۲ مهاجم حمله کردیم. آنها فقط دفاع می‌کردند وقتی پنالتی را از دست می‌دهیم کاری نمی‌توان کرد. شاید اگر پنالتی گل می‌شد چون حریف دروازه‌بان نداشت می‌توانستیم گل برتری را بزنیم.

امامی‌فر درباره قول درخشان مبنی بر عملکرد موفقش در پرسپولیس، اظهار کرد: درخشان باید خودش پاسخ بدهد. شما فکر می‌کنید آیا کسی می‌تواند بیاید که شرایط مدیریتی تیم را درست کند. بازیکنان ما هفته‌هاست پول نگرفتند. آیا سرمربی عوض شود پول به باشگاه می‌آید. به بازیکنان می‌گوییم در این تیم نباید به پول فکر کنند اما نسل عوض شده است. بازیکنان نسل قبل را با این بازیکنان نمی‌توان مقایسه کرد، نمی‌دانم باید با این بازیکنان نسل جدید چطور صحبت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز