خبرگزاری کار ایران

دیدار خیریه به نفع بیماران‌سرطانی؛

گل فردوسی‌پور را یاران کریمی ۵ بار پاسخ دادند / هاشمی‌نسب هنوز بوی گل می‌دهد!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۴۳

دیدار خیریه تیم های فوتبال یاران علی کریمی و رسانه ورزش در حالی با برتری پرگل تیم علی کریمی به پایان رسید که گل عادل فردوسی پور را یاران علی کریمی ۵ بار پاسخ دادند.

دیدار خیریه تیم‌های فوتبال یاران علی کریمی و رسانه ورزش با برتری پرگل تیم علی کریمی به پایان رسید که تمامی گل‌های این دیدار در نیمه دوم به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و در حضور حدود ۳۰۰ دانشجوی مشتاق و علاقه‌مند برگزار شد، تیم یاران علی کریمی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۱ تیم رسانه ورزش را با شکست بدرقه کند. نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم ابتدا عادل فردوسی‌پور برای رسانه ورزش گلزنی کرد، اما تیم یارا کریمی ۵ بار توسط علی آذری، محسن خلیلی، مهدی هاشمی‌نسب(۲ گل) و علیرضا اکبرپور گلزنی کردند.

این دیدار به همت لیلا بلوکات بازیگر و هنرمند سینمای کشورمان برگزار شد و عواید حاصله از بلیت‌فروشی این مسابقه به کودکان سرطانی اختصاص خواهد یافت.

در تیم یاران علی کریمی؛ وحید طالب‌لو، محسن عاشوری، حامد کاویانپور، محمد پنجعلی، علی آذری، علیرضا اکبرپور، مهدی مهدوی‌کیا، بهروز رهبری‌فر، بهنام ابوالقاسم‌پور، مهدی هاشمی‌نسب، علی انصاریان، سیروس دین‌محمدی، امیر مهریزی، مهدی خانبانی و حمید استیلی به میدان رفتند.

علی پروین، احمدرضا عابدزاده، پژمان جمشیدی، امین منوچهری، کریم باقری، فاطمه گودرزی نیز از جمله میهمانان این مسابقه بودند. فرهاد مجیدی غایب بزرگ این دیدار خیریه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز