خبرگزاری کار ایران

در پی ناکامی نوجوانان در بلاروس؛

علیدوستی: این تورنمنت برای‌ ما مفید بود / کار اصلی ما تازه آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۲۳

این تورنمنت برای‌مان مفید بود. اشتباهات‌مان را آنالیز می‌کردیم و برای رفع اشکالات، دوباره و دوباره تمرین می‌کردیم. فکر می‌کنم این رقابت ها برای بازیکنان و کادر فنی حکم یک کلاس آموزشی را داشت.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از ناکامی عجیب تیمش در تورنمنت بلاروس اعلام کرد تقابل با تیم‌های بزرگ، اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد. وی همچنین گفت: حضور در این تورنمنت برای‌مان مفید بود.

به گزارش ایلنا، حمید علیدوستی در مورد ناکامی تیم نوجوانان ایران در تورنمنت بلاروس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم‌های اروپایی بسیار خوبی در این تورنمنت حضور داشتند. ما با تیم‌های اوکراین، گرجستان و لتونی هم گروه بودیم و در دیدار نخست با تیم گرجستان بازی داشتیم و این دیدار را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردیم، تیمی که به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

وی در ادامه افزود: در بازی دوم و سوم برابر تیم‌های لتونی و اوکراین رفتیم و با نتایج ۲ بر یک و ۳ بر ۲ شکست خوردیم. اوکراین یکی از تیم‌های مطرح اروپایی است. تقابل با این تیم‌ها اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد. البته رده سنی تیم فوتبال ایران در این مسابقات زیر ۱۵ سال بود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران درباره دیدار با چین هم اینگونه اظهار کرد: بچه‌ها بازی به بازی بهتر شدند و در بازی سوم با چین نمایش خوبی از خود نشان دادند و توانستند با ۶ گل پیروز این میدان شوند.

علیدوستی در ادامه بیان کرد: این تورنمنت برای‌مان مفید بود و ما در هر دیدار یک چیز جدید یاد گرفتیم. اشتباهات‌مان را آنالیز می‌کردیم و برای رفع اشکالات، دوباره و دوباره تمرین می‌کردیم. فکر می‌کنم این رقابت ها برای بازیکنان و کادر فنی حکم یک کلاس آموزشی را داشت.

وی همچنین یادآور شد: تیم نوجوانان ظرفیت بالایی دارد و در پنج مسابقه‌ای که در بلاروس انجام دادیم، تمامی بازیکنان با روحیه مناسب روانه میدان شدند. باید باهوش باشیم و از این فرصت‌ها برای یادگیری و موفقیت هر چه بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در پایان گفت: کار اصلی‌مان تازه آغاز شده است، کار استعدادیابی را دنبال می‌کنیم تا با بررسی کامل و مناسب بتوانیم نفرات مدنظر را به صورت کامل گزینش کنیم. کادرفنی قرار است به شهرستان‌ها برود و بازی‌های لیگ نوجوانان را از نزدیک نظاره کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز