خبرگزاری کار ایران

کی‌روش‌مربی بزرگی است‌و باید بماند؛

پهلوان: سرنوشت کفاشیان معلوم نیست / باید خواسته‌های کی‌روش تامین شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۲۱

من فکر می‌کنم بازیکنان هرچه توان در زمین داشتند در طبق اخلاص گذاشتند. بازی‌های سختی هم پشت سرگذاشتیم، اما آماده ظاهر شدند. گرچه تیم‌ها به هم نزدیک بودند و بازی‌های دشواری را پشت سر گذاشتیم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: علی کفاشیان فعلاً دست به تغییرات در بین اطرافیان خود زده، اما اینکه در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد کسی نمی‌داند.

محمدرضا پهلوان در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به تغییرات در سطح مدیریت فدراسیون فوتبال و برکناری آیت‌اللهی و نبی نایب رئیس اول و دبیر فدراسیون اظهار کرد: رئیس فدراسیون در این ارتباط تصمیم‌گیرنده است و ما نمی‌توانیم اظهارنظری داشته باشیم. هر مسئولی هم که صاحب صندلی است احتمال دارد یک روز جای خود را به فرد دیگری بدهد. کفاشیان هم حتماً برای این تغییرات دلایلی دارد و ما هم با آرزوی توفیق برای او باید بنشینیم ببینیم چه می‌شود. متاسفانه فعلاً اینطور شده که کفاشیان اطرافیان خود را برکنار می‌کند، اما در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد کسی نمی‌داند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بیان داشت: من فکر می‌کنم بازیکنان هرچه توان در زمین داشتند در طبق‌اخلاص گذاشتند. بازی‌های سختی هم پشت سرگذاشتیم، اما آماده ظاهر شدند. گرچه تیم‌ها به هم نزدیک بودند و بازی‌های دشواری را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: ما در ضربات‌پنالتی به عراق باختیم و حذف شدیم. در پنالتی هم همیشه تیم برتر پیروز نمی‌شود و شانس هم دخیل است. تیم ملی در زمان ریاست من در سال ۱۹۸۸ عنوان سومی را به دست آورد. زمان دادکان هم این مقام سومی تکرار شد.

پهلوان درباره اینکه در شرایط فعلی کی‌روش باید بماند یا نه، تاکید کرد: کی‌روش مربی بزرگی است و اگر بماند می‌تواند کمک زیادی به ما کند. او اطلاعات خوبی از فوتبال دارد، منتها باید شرایطی که می‌خواهد برایش فراهم شود. همین بحثامکانات بسیار مهم است که ما نمی‌توانیم برایش برآورده کنیم.

پهلوان در مورد اینکه فدراسیون‌فوتبال باید برای برآورده‌ساختن خواسته‌های کی‌روش پول خرج کند تا تیم‌های خوب را برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی متقاعد کنیم، گفت: پول خرج کردن یک بحثاست، اما فقط پول خرج‌کردن نیست. باید ارتباطات خوبی هم در عرصه بین‌المللی داشته باشند تا تیم‌های خوب خارجی را به ایران بیاورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز