خبرگزاری کار ایران

عضو‌ هیات رئیسه‌ فراکسیون ورزش‌؛

لزوم نظارت جدی وزارت‌ورزش بر واگذاری سرخابی‌ها / سیاسی‌کاری در کمین ۲ باشگاه

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۱۲

قطعا وزارت ورزش بر اساس شاخص‌های خود قرارداد محکمی با خریداران آزاد خواهد بست و نظارت قوی خود را اعمال خواهد کرد تا این دو تیم با شکست مواجه نشوند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: مهم ترین مسئله فراتر از بحثقیمت، نظارت بر مدیریت جدید این باشگاه‌هاست که اهمیت آن به خاطر وجود طرفداران میلیونی و با ارزش بودن برند پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش ایلنا، محمد جواد نظری‌مهر، در خصوص قیمت‌گذاری پرسپولیس و استقلال از سوی شورای واگذاری این دو باشگاه، گفت: مشخص نیست قیمت ۲۹۰ میلیارد تومان بر چه مبنایی تعین شده، اما در هر صورت این مبلغ برای دولت کارساز نیست.

نماینده مردم بندر گز، بندر ترکمن و کردکوی در مجلس در ادامه تأکید کرد: با ورود ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش‌خصوصی لازم است نظارت وزارت ورزش نیز افزایش یابد و دقت شود که باشگاه به سمت سیاسی‌کاری نرفته و وارد حاشیه نشود.

وی در ادامه گفتگو با خانه ملت با بیان اینکه قیمت واگذاری هرچه بالاتر رود فرقی برای دولت نمی‌کند، گفت: دولت و مراجع قانونی و حقوقی باید نظارت کامل داشته باشند که باشگاه در بحثمالیاتی یا سایر مباحثمالی دچار تخلف نشود.

نظری‌مهر در پاسخ به این سئوال که واگذاری دو باشگاه باید به شخص حقیقی صورت گیرد یا حقوقی، عنوان کرد: اینکه واگذاری به شخص حقیقی باشد یا حقوقی باید کار کارشناسی و برنامه‌ریزی از سوی وزارت ورزش صورت گیرد.

وی افزود: مهمترین مسئله فراتر از بحثقیمت، نظارت بر مدیریت جدید این باشگاه‌هاست که اهمیت آن به خاطر وجود طرفداران میلیونی و با ارزش بودن برند پرسپولیس و استقلال است.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در پایان خاطرنشان کرد: قطعا وزارت‌ورزش بر اساس شاخص‌های خود قرارداد محکمی با خریداران آزاد خواهد بست و نظارت قوی خود را اعمال خواهد کرد تا این دو تیم با شکست مواجه نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز