خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس؛

ظرفیت درآمدزایی سرخابی ها بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان است / خریداران نباید با روحیه هواداران بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۹۲

کسی که خریدار این باشگاه هاست نباید کسی باشد که با روحیه ۲۰ میلیون طرفدار بازی کند یا نباید به گونه ای باشد که هر روز شاهد ناکامی و اختلافات باشیم که اگر این چنین شود هزار میلیارد تومان هم ارزش نخواهد داشت.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: باید شرایط از سوی هیأت واگذاری به گونه ای مهیا شود که خریداران شرایط خود را بیان کرده و واگذار کنندگان نیز انتظارات خود را طی چند سال آینده عنوان کنند.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی با بیان اینکه قیمت برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای کسانی که تبدیر داشته باشند بیش از رقم تعیین شده یعنی ۲۹۰ میلیارد تومان است، گفت: معتقدیم رقمی که برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی در نظر گرفته شده است حداقل یک سوم قیمت اعلام شده است.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه موضوع مورد اهمیت این است که واگذاری به چه کسانی صورت می گیرد، گفت: با این حال اگر قیمت دو باشگاه ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم تعیین می شد مهم این است چه کسی مدیریت این باشگاه ها را بر عهده می گیرد.

وی افزود: کسی که خریدار این باشگاه هاست نباید کسی باشد که با روحیه ۲۰ میلیون طرفدار بازی کند یا نباید به گونه ای باشد که هر روز شاهد ناکامی و اختلافات باشیم که اگر این چنین شود هزار میلیارد تومان هم ارزش نخواهد داشت.

گروسی در ادامه تصریح کرد: باید شرایط از سوی هیأت واگذاری به گونه ای مهیا شود که خریداران شرایط خود را بیان کرده و واگذارکنندگان نیز انتظارات خود را طی چند سال آینده عنوان کنند لذا اهمیت این شروط بسیاری بالاتر از قیمتی است که برای باشگاه ها تعیین شده است.

وی همچنین با اشاره به این مطلب که تیمی که طی ۵۰ سال برندسازی و طرفداران چند میلیونی دارد حائز ظرفیت بالایی است، عنوان کرد: این باشگاه ها ظرفیت این را دارند که با فروش پوشاک، پخش تلویزیونی، فروش بازیکن و غیره درآمدهای زیادی کسب کنند لذا به یک مدیر نیاز دارد و مهم است که چه کسی این مسئولیت را بر عهده می گیرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه هم اکنون سیستم باشگاه داری در اروپا نیز تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون شاهدیم در باشگاه های بزرگ دنیا مالکیت از اشخاص حقیقی به حقوقی واگذار شده است لذا انتظار داریم واگذاری این دو باشگاه سرنوشتی مثل تیم های ناکامی همچون ملوان و راه آهن را برای سرخآبی ها رقم نزد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز