خبرگزاری کار ایران

در دیدار تدارکاتی در امارات؛

پرسپولیس فردا به مصاف بنیادکار می‌رود / رأس‌الخیمه دومین حریف سرخ‌پوشان‌ ایران

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۱۴

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه آینده دومین بازی دوستانه خود در جریان اردوی امارات را برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان اردوی امارات دو بازی تدارکاتی خواهد داشت، ساعت ۱۸ فردا اولین بازی دوستانه خود را برابر تیم بنیادکار ازبکستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه احتمال صعود دیگر تیم ازبکستانی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد، این بازی فرصت خوبی برای آشنایی بچه‌ها خواهد بود. البته اگر این اتفاق هم روی ندهد این بازی یک تجربه و محک خوب خواهد بود. این بازی در ورزشگاه جبل علی برگزار می‌شود و ما بعداز‌ظهر فردا برای این بازی عازم خواهیم شد. ورزشگاه جبل علی در مسیر دوبی به ابوظبی در فاصله ۴۰ کیلومتری دوبی قرار دارد.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس شنبه آینده دومین بازی دوستانه خود در جریان اردوی امارات را برگزار خواهد کرد. پرسپولیس در دومین بازی دوستانه خود برابر تیم رأس‌الخیمه به میدان می‌رود که در این صورت، بازی در همین شهر انجام می‌شود.

پرسپولیسی‌ها که در هتل مانگرو شهر رأس‌الخیمه مستقر هستند، صبح امروز تمرینات خود را با حضور در سالن بدنسازی دنبال کرندد. سرخ‌پوشان صبح امروز هم به سالن وزنه رفتند و به کار با دستگاه‌های بدنسازی پرداختند و در نوبت بعدازظهر هم تمرین دیگری خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز