خبرگزاری کار ایران

تا پایان نقش‌نظارتی را خواهیم داشت؛

زمانی: نباید بخش خصوصی را در تنگنا قرار دهیم / لحاظ کردن بدهی‌ها و اموال سرخابی‌ها در قیمت‌نهایی

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۳۲

باید شرایط برای کسی که قرار است باشگاه ها را به عنوان بخش خصوصی بخرد، فراهم باشد و خود او تصمیم بگیرد که به چه میزان به پیشکسوتان سهم دهد.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: در جلسه فردا در خصوص ادامه روند واگذاری سرخآبی ها و چگونگی سهم پیشکسوتان بحثو بررسی می شود.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی در خصوص ادامه روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: بعد از اعلام رسمی سازمان خصوصی سازی افرادی که خواهان خرید این دو باشگاه هستند به صورت مزایده شرکت می کنند و در صورت داشتن و کسب شرایط مالک باشگاه خواهند شد.

رئیس کار گروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در ادامه گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان قیمت برند دو باشگاه بوده و بدهی ها و اموال غیرمنقول آنها در آن لحاظ شده است.

وی افزود: این رقم نهایی است و تمام بدهی ها و اموال و دارایی را تا لحظه آخر در آن لحاظ کرده اند.

زمانی در ادامه به نقش کار گروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال اشاره و عنوان کرد: ما در تمامی مراحل نقش نظارتی خود را داریم و قرار است در همین راستا فردا جلسه ای با خود مسئولان ذیربط داشته باشیم.

وی ادامه داد: موضوع این جلسه که پیرامون نحوه ادامه روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواهد بود با حضور مسئولان سازمان خصوصی سازی، سازمان حسابرسی بازرسی کل کشور، مدیران دو باشگاه و کمیسیون اصل ۹۰ برگزار خواهد شد.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در پایان با تأکید بر اینکه نباید خریدار را در تنگنا قرار دهیم، خاطرنشان کرد: باید شرایط برای کسی که قرار است باشگاه ها را به عنوان بخش خصوصی بخرد، فراهم باشد و خود او تصمیم بگیرد که به چه میزان به پیشکسوتان سهم دهد لذا در جلسه فردا(دوشنبه ۲۲ دی ماه) درباره این قضیه نیست صحبت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز