خبرگزاری کار ایران

اهالی‌فوتبال خانه‌نشین هستند؛

شاه‌حسینی: تغییرات‌ در فدراسیون‌ خوب است به شرطی‌که اهلش بیاید / الان صلاح نیست مسئولیت بگیرم

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۹۸

افراد جدید باید اهلیت فدراسیون فوتبال را داشته باشند متاسفانه امروز صاحبان واقعی فوتبال خانه نشین هستند و در گود فوتبال حضور ندارند.

رئیس اسبق کمیته‌انضباطی فدراسیون‌فوتبال با مثبت ارزیابی‌کردن روند اخیر تغییرات در این فدراسیون گفت: این تغییرات به شرطی خوب و مثبت است که افرادی با اهلیت کامل در سمت‌های مختلف قرار بگیرند.

عبدالرحمان شاه‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تغییرات اخیر فدراسیون‌فوتبال را به شرطی که سفارشی نباشد و اصولی انجام بگیرد را مثبت می‌دانم و امیدوارم اشخاصی به فدراسیون بیایند که قوی‌تر، ‌ متخصص‌تر و مستقل‌تر، ‌ متعهدتر و شجاع‌تر باشند.

وی افزود: در یک‌کلام اگر بخواهم حقوقی حرف بزنم، باید بگویم افراد جدید باید اهلیت فوتبال را داشته باشند. متاسفانه امروز صاحبان واقعی فوتبال خانه‌نشین هستند و در گود فوتبال حضور ندارند.

شاه‌حسینی با اشاره به اظهارنظر اخیر وحید هاشمیان در مورد وضعیت فدراسیون‌فوتبال گفت: از وی که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته جمله جالبی خواندم و آن اینکه کسانی که سمت‌های کلیدی در فوتبال دارند از اهالی‌فوتبال نیستند و این واقعا جای‌تاسف دارد. امیدوارم در موج‌جدید تغییرات، کسانی به فدراسیون بیایند که از جنس این ورزش باشند.

وی با بیان اینکه پست‌ها به افراد اعتبار نمی‌دهند، گفت: این افراد هستند که باید شأن یک مسئولیت را بالا ببرند، نه اینکه آن پست به فرد شأن و اعتبار ببخشد. متاسفانه‌امروز در فدراسیون‌فوتبال پست‌ها به افراد شأن و منزلت می‌دهند نه افراد به پست‌ها.

شاه‌حسینی در مورد احتمال بازگشت خود به کمیته‌انضباطی فدراسیون‌فوتبال گفت: این کمیته نیاز به خانه‌تکانی اساسی دارد و با شرایطی که امروز بر فدراسیون حاکم است، به نظرم صلاح نیست قبول مسئولیت کنم، اما اگر مشورتی از من بخواهند برای انتخاب افراد واجد صلاحیت حتما تجربه چند ساله‌ام را در کمیته‌انضباطی در اختیار آنها قرار خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز