خبرگزاری کار ایران

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

۱۷ اسفند روز فوتبال بانوان نامگذاری شد / برگزاری جشن کنفدراسیون برای بانوان فوتبالیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۵۳

این روز با هدف توسعه و سازماندهی فوتبال بانوان درسطح آسیا، ترویج این ورزش در میان بانوان و اطلاع رسانی از فعالیت های این کنفدراسیون در راستای ایجاد انگیزه در میان بانوان نامگذاری شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ۱۷ اسفند را روز فوتبال زنان آسیایی نامگذاری کرد.

به گزارش ایلنا، این روز با هدف توسعه و سازماندهی فوتبال بانوان در سطح آسیا، ترویج این ورزش در میان بانوان و اطلاع رسانی از فعالیت های این کنفدراسیون در راستای ایجاد انگیزه در میان بانوان نامگذاری شده است و در این روز کنفدراسیون فوتبال آسیا جشنی برگزار خواهد کرد.

بر این اساس تمامی فدراسیون های عضو این کنفدراسیون می توانند در جهت برگزاری جشنواره، مسابقات، سمینار، کارگاه و کلاس های آموزشی در تمام رده های سنی بانوان با حضور تمامی علاقه مندان به ورزش و فوتبال همچون بازیکنان، مربیان، داوران، سرپرستان، داوطلبان، اسپانسرها، رسانه ها و… اقدام به برنامه ریزی کنند.

نایب رئیس و مسئول کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ارتباط گفت: این یک واقعه تاریخی در فوتبال است چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نخستین کنفدراسیون فوتبال در دنیا توانسته چنین روزی را در تاریخ ورزش به ثبت برساند.

مویا داد ابراز امیدواری کرده است این اقدام به توسعه فوتبال بانوان در سطح آسیا کمک کند و زنان بیشتری به این ورزش روی بیاورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز