خبرگزاری کار ایران

در دیداری خیریه به نفع بیماران سرطانی؛

تیم های فوتبال ستارگان ۹۸ و هنر و ورزش به میدان می روند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۲۳

در فهرست نفرات اعلام شده برای این دیدار چهره های نام آشنایی از جمله علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، جواد زرینچه، احمد رضا عابدزاده، علیرضا منصوریان دیده می شوند.

تیم های فوتبال ستارگان ۹۸ و ستارگان هنر و ورزش عصر روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه جاری به مناسبت فرخنده میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در حرکتی خیرخواهانه و بمنظور کمک به بیماران سرطانی در کیش به میدان می روند.

به گزارش ایلنا، در فهرست نفرات اعلام شده برای این دیدار چهره های نام آشنایی از جمله علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، جواد زرینچه، احمد رضا عابدزاده، علیرضا منصوریان دیده می شوند.

این دیدار عام المنفعه ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در ورزشگاه المپیک کیش برگزار خواهد شد و طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است درآمد حاصل از بلیت فروشی این دیدار به بیماران سرطانی اختصاص یابد.

اسامی دو تیم ستارگان ۹۸ و هنر و ورزش به این شرح است:

تیم ستارگان ۹۸: احمدرضا عابدزاده، نیما نکیسا، علی اکبر استاد اسدی، رضا شاهرودی، مهرداد میناوند، افشین پیروانی، مهدی هاشمی نسب، جواد زرینچه، حمید استیلی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، علیرضا منصوریان، خداداد عزیزی، علی دایی

تیم ستارگان هنر و ورزش: سعید رمضانی، رضا یزدانی، حسین تراب پور، بهروز رهبری فر، آتیلا حجازی، همایون شجریان، کامبیز دیرباز، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، محمدرضا مهدوی، پژمان بازغی، محسن تنابنده، روزبه نعمت اللهی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز