خبرگزاری کار ایران

کار کی‌روش اصولی و منطقی بود؛

پیروانی: استرالیا برای انتقام گرفتن می آید / لژیونرها آماده تر از بازیکنان داخلی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۵۲

دغدغه کی‌روش این است که بهترین شرایط را داشته باشیم. الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه نتیجه‌ای می‌گیریم اما کارمان سخت است و انشاالله بازی های منطقی و قابل قبولی انجام دهیم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که استرالیایی‌ها از ۸ آذر معروف همچنان نسبت به ما حساسیت دارند و دوست دارند آن واقعه بزرگ و تاریخی را جبران کنند اما هدف آنها قهرمانی در آسیا در خاک خودشان است.

گفت و گوی افشین پیروانی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا را چطور می‌بینید؟
فکر می‌کنم کی‌روش از لیگ ما و شرایط بازیکنان اطمینان کامل نداشت و مثل جام جهانی کارهای فیزیکی و هوازی را قبل از جام ملت‌ها خودش انجام داد. با توجه به اینکه برای تقویت قلب و عروق ۴ هفته زمان احتیاج است و با توجه به اینکه کی‌روش هم لیگ را دید برای ارتقای سطح ‌آمادگی بازیکنان اردوی آفریقای جنوبی را در نظر گرفت. هر چند که یکسری‌ها از این اردو ناراضی بودند اما کار کی‌روش اصولی و منطقی بود.

لژیونرها در این اردو نبودند. با چنین شرایطی اردوی آفریقای جنوبی فایده‌ای برای تیم ملی دارد؟
در این اردوها بیشتر روی کارهای بدنی کار می‌شود. تیم ملی در جام ملت‌ها تشکیل شده از همان نفراتی که در جام جهانی بودند و آنها هم با تفکرات سرمربی و سیستم مورد نظرش کی‌روش آشنایی دارند و هر چند که در اردو نبودند اما بازیکنان بزرگی هستند و اگر هم دیرتر می‌آیند اما شرایط‌شان به تیم نزدیک است. بهتر بود که لژیونرها باشند اما الان که نیستند هم حرفه‌ای تمرین می‌کنند. لژیونرها الان بهتر از بازیکنان داخلی کار می‌کنند و مربیان بدنساز به روزتری دارند و امکانات خوبی دارند و به موقع هم پول‌شان را می‌گیرند و دغدغه‌ای ندارند و با آرامش کار می‌کنند. آنهایی که در اردو بودند به درد تیم ملی می‌خورند و کی‌روش سعی کرد بهترین‌ها را دعوت کند هر چند که ۴،۵ بازیکن دیگر هم می‌توانستند در این اردو باشند.

چه پیش‌بینی از حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دارید؟
صددرصد بازی‌‌های سختی داریم و باید با تمام قوا وارد مسابقات شویم. دغدغه کی‌روش این است که بهترین شرایط را داشته باشیم. الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه نتیجه‌ای می‌گیریم اما کارمان سخت است و انشاالله بازی های منطقی و قابل قبولی انجام دهیم.

در این مسابقات شانس قهرمانی داریم؟
همه دوست دارند تیم قهرمان شود اما قهرمانی به این سادگی‌ها به دست نمی‌آید و باید زحمت زیاد و تلاش مضاعف داشته باشیم اما حریف اصلی ما خود استرالیا می‌تواند باشد. جدا از کره و ژاپن در این مسابقات حریف اصلی ما استرالیاست.

استرالیا هم که از ما زخم خورده و دنبال انتقام است؟
بله هر چند سال‌ها گذشته اما استرالیایی‌ها تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا نهایت استفاده را از میزبانی‌شان ببرند. از آن بازی ۸ آذر معروف آنها نسبت به ما حساسیت دارند اما جدا از این مساله دوست دارند در خاک خودشان قهرمان شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز