خبرگزاری کار ایران

خودم را با فوتبال اسپانیا وفق می‌دهم

عزت اللهی: سیمئونه نگاه ویژه‌ای به من دارد / می توانیم جزو ۴ تیم جام ملت ها باشیم

کد خبر : ۲۳۴۲۸۴

الان هم که در اسپانیا هستم همه تلاشم را می کنم که کی‌روش این فرصت را به من بدهد و امیدوارم این فرصت را به دست بیاورم چون می دانم کی روش از سبک بازی من خوشش می آید.

بازیکن ایرانی تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا با ۱۸ سال سن آرزوهای بسیار زیادی در این تیم سطح بالای اروپایی در سر دارد. او هنوز خیلی جوان است، اما با اتکا به نیروی جوانی و تلاش و پشتکار قصد دارد به آرزوهای بزرگش برسد. بازیکنی که مورد توجه دیگو سیمئونه قرار گرفته و می تواند آینده درخشانی در فوتبال ملی ما هم داشته باشد.

گفتگوی خبرنگار ایلنا با سعید عزت اللهی را در زیر می خوانید:
از شرایط خودت بگو چقدر با فوتبال اسپانیا ارتباط برقرار کرده ای؟
خدارو شکر شرایطم خوب است و روز به روز هم دارم سعی می کنم که شرایطم را بهتر کنم. سبک بازی در اینجا با لیگ ایران متفاوت است و من هم رفته رفته دارم به فوتبال اینجا عادت می کنم و چون در سن کم به اسپانیا آمدم خداروشکر کارم راحت‌تر است که تغییر کنم و خودم را با سبک فوتبال اسپانیا وفق بدم.

با نکونام و انصاری فرد در ارتباط هستید، از تجربیات نکونام استفاده می کنی؟
راستش آنها یک شهری دور از مادرید اسکان دارند و من تا حالا ارتباطی با آنها نداشته ام، ولی اگر بشود حتما از تجربیات آنها استفاده می کنم.

زندگی در پایتخت اسپانیا چه جذابیت هایی برای تو دارد؟
زندگی در اینجا خوب است؛ اینجا به خاطر وجود تیم های فوتبال مردم آن خیلی فوتبالی هستند ضمن اینکه مردم اسپانیا خیلی خونگرم هستند.

به لحاظ فرهنگی مشکلی نداری؟ خودت را با فرهنگ آنها وفق داده ای؟
بله خداروشکر؛ به هر حال فرهنگ اینجا اروپایی است و من برای اینکه بتوانم به موفقیت برسم باید خودم را با این فرهنگ تطابق دهم.

در تمرین تیم بزرگسالان باشگاه شرکت کرده ای، این تجربه ات بگو چطور بود؟
خوب خیلی فوق العاده بود. بازیکنانی که تا چند وقت پیش آنها را در تلویزیون می دیدم حالا کنارشان بازی می کردم. خدارو شکر می کنم و امیدوارم همین طوری کمکم کند تا بتوانم خانواده ام را سربلند کنم. ضمن اینکه سیمئونه و بازیکنان باشگاه برخورد خیلی خوبی با من داشتند. به هر حال من اولین بازیکن ایرانی باشگاه هستم و نگاه ویژه ای به من دارند.

فکر می کنی سیمئونه در آینده برنامه ای برای استفاده از تو دارد؟
نه تنها من بلکه همه بازیکنانی که در باشگاه هستند روی آنها برنامه ریزی شده که از آنها بهترین استفاده شود. من هم امیدوارم به این درجه برسم.

فکر می کنید به ترکیب تیم اصلی باشگاه می رسید؟
انشاله به لطف خدا همه تلاشم را می کنم که حتما به این موفقیت بزرگ برسم.

و اما تیم ملی به اردوی افریقای جنوبی دعوت نشدید در این رابطه چه صحبتی داری؟
خب راستش من دو سالی که در لیگ ایران بازی کردم. سال اول پدیده لیگ شدم و سال دوم جزو سه کاندید پدیده لیگ بودم و فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم که الان اینجا هستم. الان هم که در اسپانیا هستم همه تلاشم را می کنم که آقای کی‌روش این فرصت را به من بدهد و امیدوارم که این فرصت را به دست بیاورم چون می دانم آقای کی روش از سبک بازی من خوشش می آید.

انتظار داشتید در این اردو به تیم ملی دعوت بشوی؟
راستش الان فکر می کنم زمان کافی نبود. من تازه کارت بازی ام صادر شده و دارم بازی می کنم. شاید اگر زودتر می توانستم بازی کنم، این امکان وجود داشت. با این حال ناامید نیستم، چون ۱۸ سال سن دارم و خیلی برای پیشرفت جا دارم.

جام ملت ها را از دست دادی، برای آینده چقدر امیدواری به تیم ملی دعوت شوی؟
نمی دانم. ما انسانیم و به امید زنده ایم. هر چه خدا بخواهد، همان می شود. تمام تلاشم این است برای بعد از جام ملت ها به تیم ملی دعوت شوم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام ملت های آسیا دارم.

به نظرت تیم ملی در جام ملت ها چه نتیجه ای خواهد گرفت؟
به نظر من تیم ملی زمان زیادی را برای این تورنمنت از دست داد. با این حال فکر می کنم با تکیه به بازیکنان با تجربه ای که در جام جهانی هم بودند بتوانیم جز ۴ تیم نهایی جام ملت ها باشیم.

شانس قهرمانی داریم؟
باید صبر کنیم بازی ها شروع شود و بعد در مورد آن صحبت کنیم…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز