خبرگزاری کار ایران

المپیاد درون‌مدرسه‌ای نهضت‌بزرگی است؛

دوستی‌مهر: المپیاد امثال مهدوی‌کیا را از پشت‌نیمکت بیرون می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۱۲

به بیش از ۹۰ کشور سفر کرده‌ام، اما به بااستعدادی دانش‌آموزان‌ایرانی هیچ کجای جهان ندیده‌ام. سمت و سو دادن آنها پس از شناسایی نخبگان موضوع مهمی است که نباید از آن فراموش کرد.

سرمربی سابق تیم‌های ‌ملی فوتبال پایه ایران گفت: با شرایطی که زندگی آپارتمان‌‌نشینی برای فرزندان‌ما رقم‌زده، المپیادهای درون مدرسه‌ای اکنون یک نهضت بزرگ است.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر اظهار داشت: همواره اعتقاد داشته‌ام که ورزش باید از پایه و مدارس شروع شود و چیزی بهتر از برگزاری چنین المپیادهای نیست که بتواند توانمندی ورزشی دانش‌آموزان را نمایان کرده و به سمت ورزش قهرمانی سوق دهد.

وی افزود: در یک کلاس ۳۰ نفره دکتر، مهندس، قاضی، فوتبالیست، بسکتبالیست و… پشت نیمکت نشسته که ورزشکاران آن فقط با برگزاری رقابت‌های منظم ورزشی نمایان می‌شوند. به اعتقاد من امثال مهدوی‌کیاها، مجیدی‌ها که خودم آنها را پیدا کردم اکنون هم پشت نیمکت‌ها هستند و فقط باید با جدی‌گرفتن مسابقات درون مدرسه‌ای آنها را پیدا کرد.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان در خاتمه متذکر شد: بنا به تجربه مربیگری به بیش از ۹۰ کشور سفر کرده‌ام، اما به بااستعدادی دانش‌آموزان ایرانی هیچ کجای جهان ندیده‌ام. سمت و سو دادن آنها پس از شناسایی نخبگان المپیادهای درون‌مدرسه‌ای موضوع مهمی است که نباید از آن فراموش کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز