خبرگزاری کار ایران

آیت‌الهی خبرداد:

خاکپور سرمربی تیم ملی امید شد / قرارداد احتمالی تا پایان المپیک ریو!

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۸۹

پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی اعضای کمیته‌فنی و برگزاری جلسات مستمر، محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید انتخاب شد.

رئیس کمیته فنی سرمربی تیم ملی فوتبال امید را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمدهادی آیت الهی، رئیس کمیته فنی و توسعه گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی اعضای کمیته‌فنی و برگزاری جلسات مستمر، محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید انتخاب شد.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در همین زمینه گفت: پس از برگزاری ۸ نشست کمیته فنی و توسعه، اعضا به این نتیجه رسیدند که محمدخاکپور با توجه به برنامه‌هایی که ارائه کرده، بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی المپیک(زیر ۲۲ سال) است. امروز در واقع آخرین جلسه را برگزار کرده و به اتفاق آراء کمیته فنی، وی را به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال اعلام شد. خاکپور از صبح فردا در تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال حاضر می‌شود.

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون درباره مدت قرارداد با خاکپور اظهار کرد: در صورتی که تیم ملی از مرحله اول صعود کند، قرارداد وی تا المپیک ۲۰۱۶ تمدید خواهد شد.

وی درباره این سوال که وضعیت حضور حبیب کاشانی در کنار تیم ملی فوتبال المپیک به چه صورت است، گفت: وی همانند گذشته در کنار تیم خواهد بود و از کمک‌های‌شان بهره خواهیم برد.

آیت‌الهی در پایان درباره اعضای کادر فنی تیم ملی المپیک گفت: خاکپور از ما وقت خواست تا کادر خود را معرفی کند. ان‌شااله به زودی کادر فنی این تیم نیز معرفی می‌شود و فردا ساعت ۱۰:۰۰ صبح وی را رسما به عنوان سرمربی تیم ملی به بازیکنان معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز