خبرگزاری کار ایران

کی‌روش بهانه‌جویی می‌کند؛

محمدی: تیم ملی جای بازیکن متخلف نیست / مگر رحمتی، نکونام و سامره ملی‌پوش نشدند؟

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۴۷

مگر سامره، رحمتی، رجب‌زاده در فجرسپاسی دوره خدمت‌شان را نگذراندند؟ مگر نکونام در پاس خدمت نکرد؟ این بازیکنان بعد به تیم ملی هم رسیدند. خدمت سربازی مانعی برای موفقیت بازیکن نیست.

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال با بیان اینکه تخلف بازیکنانی که از کارت‌های جعلی استفاده کرده‌اند قابل‌اغماض نیست، تاکید کرد: باید با اینگونه بازیکنان مطابق قانون برخورد جدی و قاطع داشت.

عزیزالله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: هر بازیکنی که مرتکب چنین تخلفی شده باید با او برخورد قانونی بشود چرا که هرگونه برخورد دیگری اجحاف در حق کسانی است که دو سال صادقانه خدمت مقدس سربازی را گذرانده اند خواهد بود.

وی ادامه داد: بازیکنانی که به هر طریقی از کارت‌های جعلی استفاده کرده‌اند در واقع از رانتی بهره گرفته‌اند که دیگران از آن بی بهره بوده‌اند و مجازات چنین تخلفی در قانون پیش بینی شده و باید طبق قوانین و مقررات جاری کشور با اینگونه متخلفان برخورد و از فعالیت آنها تا زمان مشخص شدن وضعیت خدمتی آنها جلوگیری شود.

رئیس اتحادیه باشگاه‌های کشور درباره اینکه گفته می‌شود در صورتی که برخی از این بازیکنان مرتکب چنین تخلفی نمی‌شدند راهی به تیم ملی پیدا نمی‌کردند، گفت: نه چنین چیزی نیست. مگر علی سامره، مهدی رحمتی، رجب‌زاده در فجرسپاسی دوره خدمت شان را نگذراندند؟ مگر نکونام در پاس خدمت نکرد؟ یا ده‌ها نمونه دیگر. این بازیکنان بعد به تیم ملی هم رسیدند. می‌خواهم بگویم خدمت‌سربازی مانعی برای موفقیت بازیکن نیست، ولی بعضی‌ها می‌خواهند قانون را دور بزنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

عزیز محمدی در مورد مهرداد پولادی و وضعیت او برای گذراندن خدمت‌سربازی گفت: نام او هم در لیست کارت‌های پایان خدمت مشکل دار قرار گرفته و طبق قانون باید به خدمت‌سربازی برود و تا زمانی هم که وضعیت خدمتی او مشخص نشود طبیعی است نمی تواند در تیم ملی بازی کند.

وی در مورد انتقاد کی‌روش برای از دست‌دادن اینگونه بازیکنان دارای کارت‌های پایان‌خدمت‌جعلی گفت: تنها دو نفر در تیم ملی با چنین مشکلی روبرو هستند که می‌تواند با بازیکنان‌جوان جای آنها را پر کند. مگر در نیمه‌دوم بازی با کره‌جنوبی که بازیکنان جوان وارد ترکیب تیم ملی شدند تیم به گل نرسید؟ پس جوانگرایی جواب می‌دهد، ولی باید شجاعت استفاده از جوان‌ها را داشت.

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال در پایان گفت: به نظر من حرف‌های کی‌روش که فدراسیون به طریقی مشکل بازیکنان دارای کارت‌های پایان‌خدمت را حل کند تا او بتواند از آنها در تیم ملی استفاده کند بیشتر جنبه بهانه‌جویی دارد. مگر می‌شود بازیکنی که تخلف کرده را در تیم ملی استفاده کرد؟ پیراهن تیم ملی پاک و مقدس است و نباید به تن بازیکنی شود که مرتکب تخلف شده. تازه چه تضمینی وجود دارد در جام ملت‌ها با این ۲ بازیکن تیم ملی قهرمان شود؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز