خبرگزاری کار ایران

افجه‌ای در گفتگو با ایلنا:

جدایی آندو قطعی است / هنوز درباره مسلمان به توافق نرسیدیم / فخرالدینی پاسپورتش را گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۵۸

از نظر ما جدایی تیموریان قطعی است و او به احتمال زیاد از نیم فصل‌دوم به تیم دیگری منتقل خواهد شد، اما هنوز کیفیت و نحوه انتقال او مشخص نشده است.

سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه جدایی آندرانیک تیموریان از استقلال تقریبا قطعی است، گفت: با این حال هنوز شرایط و کیفیت جدایی او مشخص نیست و جزئیات آن در جلسه امروز هیات‌مدیره باشگاه مشخص خواهد شد.

سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر افزود: از نظر ما جدایی تیموریان قطعی است و او به احتمال زیاد از نیم فصل‌دوم به تیم دیگری منتقل خواهد شد، اما هنوز کیفیت و نحوه انتقال او مشخص نشده و در جلسه امروز همه چیز مشخص می‌شود.

افجه‌ای در مورد پیوستن محسن مسلمان به استقلال گفت: باشگاه استقلال با این بازیکن قرارداد داخلی امضا کرده، ولی هنوز با باشگاه ذوب‌آهن برای گرفتن رضایت‌نامه به توافق نرسیده‌ایم. امیدوارم در جلسه‌ای که با مدیرعامل ذوب‌آهن خواهیم داشت درخواست‌های مالی باشگاه ذوب آهن به صورت مکتوب مطرح شود تا بتوانیم درباره آن تصمیم بگیریم.

سخنگوی باشگاه استقلال همچنین درباره وضعیت میلاد فخرالدینی و احتمال پیوستن وی به یک باشگاه ژاپنی گفت: فخرالدینی با باشگاه قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد به تیم دیگری نقل مکان کند باید با شرایط باشگاه کنار بیاید. او دیروز به باشگاه آمد و پاسپورتش را گرفت و اینکه می خواهد به ژاپن برود یا نه ما اطلاعی نداریم و از خود او سئوال کنید.

وی در مورد وضعیت ابطال کارت پایان خدمت مهدی کریمیان اظهار داشت: ما هم در مورد این بازیکن بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم او سرباز است یا نه و اینکه می تواند از کارت معافیت استفاده کند یا باید به خدمت سربازی برود. امیدوارم مسئولین هر چه زودتر وضعیت او را مشخص کنند تا ما زمان را از دست ندهیم.

سخنگوی باشگاه استقلال همچنین در مورد استفاده نشدن از دروازه‌بان دوم تیم استقلال و هزینه سنگینی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان متحمل شده است، گفت: شما نیمه پر لیوان را می‌بینید؛ همین که فروزان در نیم فصل اول نه مصدوم شد و نه محروم و در تمام بازی‌ها در ترکیب استقلال حضور داشت و روند رو به رشدی را نشان داد برای ما کافی است. به هر حال در فوتبال هر تیمی باید دو دروازه‌بان خوب داشته باشد. داسیلوا هم دروازه‌بان خوبی است اما به هر حال اتفاقی شامل محرومیت یا مصدومیت برای فروزان رخ نداد که بخواهیم از او استفاده کنیم هر چند این مساله به کادر فنی و شرایط آمادگی این دروازه‌بان بستگی دارد.

وی همچنین ادامه داد: اینکه می‌گویید هزینه زیادی برای این دروازه‌بان شده باید بگویم که این بازیکن از استقلال تنها حقوق ماهیانه دریافت می‌کند که به نظرم حتی هزینه استخدام این دروازه‌بان از دروازه‌بان‌های ایرانی هم کمتر است.

افجه ای در بخش پایانی سخنان خود گفت: مطمئن باشید استقلال از تعطیلات نیم فصل لیگ نهایت استفاده را خواهد کرد تا در نیم فصل دوم تیم قدرتمند و یکپارچه‌ای را برای لیگ برتر آماده کند و امیدوارم همانطور که قلعه‌نویی وعده داده بتوانیم در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز