خبرگزاری کار ایران

مسئولان به تیم ملی کمک کنند؛

کی‌روش: ماه‌ها بدون دریافتی کار کردیم / می‌خواهیم توقع ۶۵ میلیون‌ایرانی را برآورده کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۴۳

بعضی مواقع بدون داشتن امکانات و تجهیزات و بدون بازی دوستانه تلاش کردیم به تیم ملی خدمت کنیم اما باز هم تکرار می کنم رسیدن به موفقیت بدون بازیکنان محقق نمی شود.

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز(دوشنبه) در سالن ورزشی هتل پروتا شهر ژوهانسبورگ برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان فوتبال ایران همچنین عصر امروز در زمین چمن اولین تمرین روی چمن خود را برگزار می کنند. اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از دو پرواز از تهران به دوبی و سپس از دوبی به ژوهانسبورگ دیروز وارد پایتخت آفریقای جنوبی شدند.

تنها غایبان سفر تیم ملی محمد نوری و سروش رفیعی هستند که به دلیل مشکلات اداری نتوانستند به همراه سایر بازیکنان در این پرواز حاضر باشند.

ملی پوشان ایران ابتدا ساعت ۴:۱۰ به وقت تهران به دوبی پرواز کردند و پس از آن راهی ژوهانسبورگ شدند. پیش از عزیمت تیم ملی به آفریقای جنوبی، هوشنگ مقدس سرپرست تیم اعزامی ایران به همراه کارلوس کی روش، دن گاسپار و اوسیانو به سایر ملی پوشان اضافه شدند.

کی روش به محض ورود به فرودگاه شهر ژوهانسبورگ درباره اهداف تیم ملی از تشکیل اردوی آفریقای جنوبی گفت: مهمترین هدف این است که سعی کنیم آماده سازی خوبی داشته باشیم. برای رسیدن به این هدف من به بازیکنان نیاز دارم. من از همین جا از مسئولان محترم درخواست خاضعانه دارم که شرایط را برای حضور بعضی بازیکنان کلیدی که در اختیار نداریم، فراهم کنند.

او ادامه داد: مسئولان فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی در این مدت گذشت زیادی ازخودشان نشان داده اند. ماههابدون اینکه دریافتی داشته باشیم، سخت مشغول کار بودیم تا تیم به اهدافش برسد. بعضی مواقع بدون داشتن امکانات و تجهیزات و بدون بازی دوستانه تلاش کردیم به تیم ملی خدمت کنیم اما باز هم تکرار می کنم رسیدن به موفقیت بدون بازیکنان محقق نمی شود. با احترامی که برای مسئولان قائل هستیم خاضعانه می خواهم که راهکاری پیدا کنیم تابه تیم ملی کمک شود، آن هم بدون اینکه هزینه ای صورت گیرد. ما می خواهیم انتظار و توقع ۶۵ میلیون ایرانی را برآورده کنیم و با کمال احترام از مسئولان می خواهم که برای حضور این بازیکنان به تیم ملی کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف بازی های دوستانه در اردوی آفریقای جنوبی چه می شود، گفت: تا زمانی که بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم، مطلبی را نمی توانیم درباره این موضوع بگوییم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درپایان گفت: در جام جهانی تلاش کردیم که احترام بالایی را به دست بیاوریم. این بار هم درخواست داریم که با یک نیت خیر راه حل مناسبی پیدا شود تا انتظارات ۶۵ میلیون ایرانی برآورده شود.

حاشیه های سفر تیم ملی به آفریقای جنوبی

کارلوس کی روش در آفریقای جنوبی دارای شهرت زیادی است و به محض ورود تیم ملی به این کشور، افراد زیادی برای خوش و بش با سرمربی تیم ملی به نزد او آمدند.

مسئولان فرودگاه ژوهانسبورگ به محض اینکه متوجه حضور تیم ملی ایران شدند، گیت ویژه ای را برای گذر ملی پوشان ایران باز کردند تاکادر فنی و بازیکنان ایران در کمترین زمان ممکن مراحل ورود به خاک آفریقای جنوبی را طی کنند.

- پیش از خروج اعضای تیم ملی از فرودگاه، اتوبوسی آماده بود تا ملی پوشان ایران را به هتل ' پرتوریا ' برساند. در همان اتوبوس هم کلید اتاق بازیکنان و اعضای کادر فنی به آنها تحویل داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز