خبرگزاری کار ایران

به کمک تمام اهالی فوتبال نیاز دارم؛

علیدوستی: اولویت کاری ما استعدادیابی است / در تورنمنت قطر شرکت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۱۴

برای استعدادیابی نیاز به کمک اهالی فوتبال و مسئولان مراکز استان‌ها داریم تا در سطح کشور استعداد‌ها را شناسایی کنیم و بازیکنان شایسته را برای حضور در تیم فوتبال نوجوانان ایران پرورش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تأکید کرد که نخستین برنامه‌اش برای این تیم استعدادیابی است.

به گزارش ایلنا، حمید علیدوستی در مورد برنامه های تیم نوجوانان گفت: از روز شنبه ۱۵ آذر اردوی جدید تیم نوجوانان در قالب دو گروه آغاز شد. در این اردو از بازیکنان تیم نونهالان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در همدان شرکت کرده بودند، دعوت به عمل آورده بودیم. هدف ما از اردوی استعدادیابی این بود که بازیکنان جدید را محک بزنیم و آنها را گزینش کنیم تا بتوانیم از میان نفرات دعوت شده بهترین‌ها را برای اردوی بعدی که ۲۹ آذر است، انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: برای من مهمترین نکته در آغاز کار استعداد‌یابی از بازیکنان رده سنی نونهالان و نوجوانان است. برای انجام این کار نیاز به کمک اهالی فوتبال و مسئولان مراکز استان‌ها داریم تا در سطح کشور با بررسی‌هایی که انجام می‌دهیم استعداد‌ها را شناسایی کنیم و بازیکنان شایسته را برای حضور در تیم فوتبال نوجوانان ایران پرورش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران تصریح کرد: برنامه آینده ما حضور در تورنمنت بین‌المللی قطر است که با حضور تیم‌های ملی نوجوانان ایران، قطر، تیم اسپایر قطر و یک تیم باشگاهی از دانمارک از ۲۰ تا ۲۵ دی در دوحه برگزار می‌شود. البته با توجه به اینکه زمان زیادی در اختیار نداریم کار کمی مشکل است و باید هر چه زودتر تیم را آماده و هماهنگ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز