خبرگزاری کار ایران

در مسائل فنی دخالتی نداریم؛

رغبتی: رفتار کرانچار با شئونات‌اسلامی همخوانی نداشت / زلاتکو دیگر حق مربیگری در ایران را ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۶۵

باید در مورد استخدام مربیان در تیم های ملی حساسیت بیشتری داشته باشیم و بکارگیری اینگونه مربیان هر اندازه از نظر فنی توانمند باشند نمی تواند با شئونات اسلامی کشور همخوانی داشته باشد.

دبیر کمیته نظارت برمربیان خارجی با بیان اینکه این کمیته از خرداد ماه بر نحوه استخدام مربیان خارجی نظارت دارد، گفت: سابقه حضور کرانچار درباشگاه سپاهان نشان می داد که رفتارش با شئونات اسلامی مغایرت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رغبتی که در برنامه تلویزیونی ۹۰ سخن می‌گفت در مورد وضعیت کرانچار گفت: این مسئله صحت دارد و کرانچار در رختکن و محل‌تمرین نیز مشکلاتی در این خصوص داشت که این مسائل مشکلاتی را بوجود آورده بود. سال آخری که وی در سپاهان بود مشکلاتش بیشتر شده بود و از این رو کارت مربیگری وی به سختی صادر شد.

رغبتی تاکید کرد: با توجه به شرایطی که کرانچار دارد، او دیگر حتی در تیم‌های باشگاهی‌ایران نیز نمی‌تواند همکاری داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید در مورد استخدام مربیان در تیم‌های ملی حساسیت بیشتری داشته باشیم و بکارگیری اینگونه مربیان هر اندازه از نظر فنی توانمند باشند نمی‌تواند با شئونات‌اسلامی کشور همخوانی داشته باشد.

وی ادامه داد: کمیته‌نظارت بر مربیان خارجی در بخش فنی برای انتخاب مربیان خارجی دخالتی ندارد و تنها صلاحیت‌های اخلاقی و رفتاری آنها را بررسی می‌کند و فعالیت این کمیته از خردادماه آغاز شده و بر نحوه بکارگیری تمام مربیان‌خارجی در ورزش کشور نظارت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز