خبرگزاری کار ایران

۳ وزیر عضو مجمع‌سرخابی هستند؛

زمانی: پرسپولیس و استقلال تا پایان آذر واگذار می‌شوند / شرایط خاصی برای خریداران مطرح نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۴۵

طبق آخرین هماهنگی که با رئیس سازمان خصوصی سازی صورت گرفت قرار شد تا ۳۰ آذرماه سال جاری قیمت نهایی این دو باشگاه مشخص شود.

رئیس کار گروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: پیش از برگزاری مزایده، جلسه‌ای با حضور مجمع این ۲ باشگاه و مجلس در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی ضمن بیان این مطلب، در رابطه با برگزاری جلسه قیمت گذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق آخرین هماهنگی که با رئیس سازمان خصوصی‌سازی صورت گرفت قرار شد تا ۳۰ آذرماه سال‌جاری قیمت‌نهایی این دو باشگاه مشخص شود.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در ادامه با بیان اینکه مرحله نهایی مزایده و اعلام رسمی از طریق سازمان خصوصی سازی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: پیش از برگزاری مزایده، جلسه ای در محل سازمان خصوصی سازی برگزار می شود که ما از طرف مجلس نیز حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این جلسه با حضور مجمع ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد، عنوان کرد: ۳ وزیر در این مجمع عضو هستند که وزیر اقتصاد به عنوان ریاست این مجمع و وزرای‌دادگستری و ورزش به عنوان دیگر اعضای آن به شمار می‌روند.

زمانی در ادامه درخصوص چگونگی شرایط برای خریداران حاضر در این مزایده گفت: تاکنون شرایط خاصی مطرح نشده، اما ممکن است بعد از برگزاری جلسات شرایط خاصی برای خریداران قرار گیرد.

مشاور اجرایی رئیس مجلس در پایان تأکید کرد: در نهایت با وجود عدم مشخص بودن زمان دقیق برگزاری جلسات فوق، قطعا تا پایان آذر ماه قیمت‌گذاری انجام شده و باشگاه‌ها واگذار خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز