خبرگزاری کار ایران

میل به پیروزی در تیم ما موج می‌زند؛

نوروزی: برای این دربی هیچ چیز مانع من نمی‌شود / تساوی بدون‌گل دربی، بیزارکننده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۵۶

انگیزه، روحیه و میل به پیروزی برای دربی در تیم ما موج می‌زند و من حس خوبی نسبت به این بازی دارم و امیدوارم افتخار زدن چهارمین گل دربی برای پرسپولیس را داشته باشم.

بازیکن باتجربه سرخپوشان در بازی‌های دربی گفت: انگیزه، روحیه و میل به پیروزی برای دربی در تیم ما موج می‌زند و من حس خوبی نسبت به این بازی دارم و امیدوارم افتخار زدن چهارمین گل دربی برای پرسپولیس را داشته باشم.

به گزارش ایلنا، هادی نوروزی افزود: هفته خوبی را پشت سر می‌گذاریم. با رسیدن بچه‌ها، امیدواری‌های ما برای دربی بیشتر هم شده است. تمرینات را هم به خوبی برگزار کرده‌ایم. از هر لحاظ آماده‌ایم و در بچه‌ها واقعا انگیزه زیاد و روحیه بالایی برای دربی وجود دارد، فقط مانده است که بچه‌های ملی‌پوش هم بیایند.

وی درباره تجارب خود در دربی و استرس این بازی گفت: از وقتی به پرسپولیس آمدم، ۱۴ دربی را پشت سر گذاشته‌ام. بعد از این مدت می‌توانم بگویم، استرس خاصی ندارم. احساسات ما بیشتر به سمت انگیزه برای پیروزی در این بازی است. به نظرم برای دربی نمی‌تواند اتفاقی بدتر از تساوی بدون گل روی بدهد. همه کارشناسان و هواداران فوتبال از این نتیجه بیزار هستند و فکر می‌کنم در این دربی چنین اتفاقی روی نخواهد داد.

بازیکن با تجربه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در تیم ما حس خوبی نسبت به این بازی وجود دارد. در تیم ما صحبت از تلاش برای بردن است و نمی‌خواهیم اجازه بدهیم فشار روانی دربی روی بازی تاثیر خیلی بد نگذارد. احساس خود من این است که این بازی را می‌بریم و من هم می‌توانم گل بزنم. تا امروز سه گل برای دربی زده‌ام و می‌خواهم چهارمین گل را هم بزنم. البته اصل اول این است که پیروز بشویم حالا با گل هر یک از بچه‌ها که شده باید ببریم و از این نظر برای من دادن پاس گل هم مثل زدن گل ارزش دارد.

نوروزی درباره آخرین وضعیت خود و نگرانی‌ها بابت مصدومیت تصریح کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد. از گذشته کمی درد داشتم که برای احتیاط استراحت کردم و در حال حاضر نیز خودم را کاملا آماده کرده‌ام. در واقع اینقدر برای این بازی انگیزه دارم که مسائلی از این دست اصلا نمی‌تواند مانع من شود و امیدوارم این افتخار را داشته باشم که در این بازی باز هم برای پرسپولیس گل بزنم. این حرف را هم برای کرکری نگفتم. باور دارم اگر بتوانم در طول ۹۰ دقیقه مثل ۳۰ دقیقه‌ای ابتدایی بازی با گسترش باشیم حتما دربی را می‌بریم. آن بازی هم تجربه‌ای شد تا در این بازی دچار اشتباه نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز