خبرگزاری کار ایران

امیر دوست ندارد، ببازد؛

اکبری: قلعه‌نویی یکی از عوامل خراب‌شدن دربی است / سرخابی‌ها بازیکن دربی‌باز ندارند

کد خبر : ۲۲۴۹۳۵

امیر قلعه‌نویی یکی از عوامل خراب شدن دربی است چون برای نباختن می آید و مردم هم از دیدن بازی بی‌کیفیت و کسل‌کننده ناراحت می‌شوند

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است که امیر قلعه‌نویی به فکر نباختن و حفظ رکورد خود مقابل پرسپولیس در دربی است و همین مساله یکی از عوامل خراب شدن دربی در سال‌های اخیر بوده است.

گفت‌وگوی یدالله ‌اکبری با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد دربی ۷۹ صحبت می‌کنید؟
به نظرم در این بازی هر تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند و گل‌ اول را بزند برنده می‌شود که متاسفانه هیچ‌کدام از تیم‌ها نمی‌توانند گل‌اول را بزنند، چون باید بازیکن‌ خلاق و دربی‌باز داشته باشد که ندارند. البته استقلال به لحاظ بازیکن‌خلاق شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد اما بازیکن دربی‌باز ندارد.

شرایط استقلال را در حال‌حاضر چطور می‌بینید؟
استقلال شرایط خوبی ندارد، چون امتیازات‌ زیادی را در بازی‌های قبلی از دست داده و با این همه مهره خوب باید امتیازات زیادی کسب می‌کرد. ان‌شاالله از این بازی برنده بیرون بیایند تا از این شرایط خارج شوند.

وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
من بازی‌های این تیم را در این‌فصل ندیده‌ام و نمی‌توانم اظهارنظر کنم، اما با این‌ همه تماشاگر پرسپولیس خوب نتیجه نگرفته است.

می‌گویند قلعه‌نویی در دربی به فکر نباختن و حفظ رکوردش است. این فرضیه را قبول دارید؟
بالاخره هر مربی دوست دارد ببرد، اما این بازی شرایط ویژه‌ای دارد و قلعه‌نویی دوست ندارد ببازد که این مساله باعثمی‌شود دربی جذابیت نداشته باشد. دربی در گذشته خوب بود، چون دو تیم برای بردن بازی می‌کردند، اما در این چند ساله که قلعه‌نویی بوده دربی دلچسب نبوده است. قلعه‌نویی یکی از عوامل خراب‌ شدن دربی است چون برای نباختن می‌آید و مردم هم از دیدن بازی بی‌کیفیت و کسل‌کننده ناراحت می‌شوند.

بازیکنان تاثیرگذار دربی امسال چه کسانی هستند؟
در استقلال خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان و حنیف عمران‌زاده و در پرسپولیس امید عالیشاه و محمد نوری تاثیرگذار خواهند بود.

هاشمی‌نسب مدعی‌شد از آنها امضا می‌گرفتند که‌ تکل‌نزنند یا خطا نکنند تا جنجال نشود. این را تایید می‌کنی؟
من از این مساله اطلاع ندارم و چنین چیزی نشنیده‌ام، اما اگر مهدی هاشمی‌نسب گفته درست گفته چون مهدی دروغ تو ذاتش نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز