خبرگزاری کار ایران

نامه نوه‌های مایلی‌کهن به دایی؛

آقای دایی؛ از اسم ما برای جبران اشتباهاتت استفاده نکن!

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۷۸

ما الان چند روز است پدبزرگمان را ندیده ایم و دلمان خیلی برایش تنگ شده است ولی این چند روز با دیدن عکسش که با دستبند به زندان برده بودنش به این سختی ها عادت کرده ایم.

نوه‌های دختری محمد مایلی‌کهن به علی دایی نامه نوشتند و گفتند: برای جبران اشتباهات‌تان از اسم ما استفاده نکنید.

به گزارش ایلنا، علیرضا و پارسا نوه‌های محمد مایلی‌کهن با انتشار نامه‌ای خطاب به علی دایی به او نصیحت کردند به معلم خود احترام بگذارد. متن این نامه به این شرح است:

سلام آقای دایی

ما نوه‌های آقای مایلی‌کهن هستیم. شما در روزنامه‌ها گفته‌اید به خاطر ما پدربزرگ‌مان رضایت می‌دهید تا از زندان آزاد شود، ولی آقای دایی ما وقتی عکس پدربزرگ‌مان را با دستبند دیدیم خیلی ناراحت شدیم. وقتی از زندان به ما زنگ زد و پشت تلفن برایش شعر خواندیم خیلی ناراحت شدیم. شما پدربزرگ ما را زندانی کردی. ما فیلم بازی‌های پدربزرگ‌مان را دیده‌ایم. وقتی۲-۶ کره را بردید پدربزرگ‌مان شما را بغل کرده بود، مثل وقتی که ما کار خوبی می‌کنیم و معلم‌مان بغل‌مان می‌کند. پدربزرگ ما به ما گفته است که معلم‌ها مثل پدر و مادرها دلسوز هستند، حتی اگر آدم را دعوا کنند و آدم همیشه باید به معلم خود احترام بگذارد. پدر بزرگ ما همیشه حرف‌هایش راست است و همیشه می‌گوید دروغگو دشمن خداست.

ما الان چند روز است پدبزرگ‌مان را ندیده‌ایم. ما هر شب عادت داریم با پدربزرگ‌مان بازی کنیم و دل‌مان خیلی برایش تنگ شده ولی این چند روز با دیدن عکسش که با دستبند به زندان برده بودنش به این سختی‌ها عادت کرده‌ایم. حالا هم اگر خودتان پشیمان شده‌اید و بقیه به شما گفته‌اند کارتان اشتباه بوده و در حق‌معلم خود چه کار اشتباهی کرده‌اید لطفا از اسم ما برای جبران اشتباه‌تان استفاده نکنید چون اگر غیر از این بود شما اصلا کاری نمی‌کردید که پدر بزرگ ما و معلم شما زندانی شود تا این که امروز بخواهید رضایت دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز