خبرگزاری کار ایران

درگذشت پاشایی را تسلیت می گویم؛

افجه ای: همیشه آرزوی برد استقلال در دربی را داشته ام / اهانت به حریف کمکی به ما نمی کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۰۷

هواداران به این باور برسند که فقط با تشویق تیم خودی می توانند به بازیکنان انگیزه بدهند و اهانت به حریف هیچ کمکی به ما نخواهد کرد و هواداران تمام همت خودشان را برای تشویق استقلال بگذارند.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: درگذشت مرتضی پاشایی را به مردم و هواداران استقلال تسلیت می گویم و برای خانواده او آرزوی صبر دارم.

سیدسعید افجه ای در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد مسائل فنی دربی صحبت نمی کنم اما کار پشتیبانی که از وظایف هیات مدیره است را سعی می کنیم به خوبی انجام دهیم و مثل کوه پشت کادر فنی و بازیکنان هستیم و ان شا الله نتیجه لازم را در دربی خواهیم گرفت.

وی افزود: هواداران به این باور برسند که فقط با تشویق تیم خودی می توانند به بازیکنان انگیزه بدهند و اهانت به حریف هیچ کمکی به ما نخواهد کرد و هواداران تمام همت خودشان را برای تشویق استقلال بگذارند.

افجه ای در پایان گفت: من بیش از ۲۵ دربی را از نزدیک دیده ام و همیشه دوست داشتم و آرزویم این بوده که استقلال دربی را ببرد. در همه بازی ها دوست دارم استقلال برنده شود اما چون پیروزی در دربی برای هواداران تاریخ ساز می شود مثل هواداران دوست دارم استقلال دربی را ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز