خبرگزاری کار ایران

فدراسیون تیم المپیک را جدی نمی‌گیرد؛

افشارزاده: قلعه نویی آلترناتیو ندارد / نمی خواهیم دربی مساوی شود / کرار را جریمه می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۶۱

وقتی ۶۰ - ۷۰ هزار هوادار تبریزی به قلعه‌نویی و بازیکنان بی‌احترامی می‌کنند بالاخره بازیکن هم کنترلش را از دست می‌دهد. البته من حرکت کرار را تایید نمی‌کنم و باید منتظر این باشیم و ببینیم کمیته انضباطی چه تصمیمی می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه نتیجه دربی تاثیری در تغییر کادر فنی این تیم نخواهد داشت، تاکید کرد: هیچ اولتیاتومی به قلعه نویی نداده ایم چرا که اعتقاد داریم او آلترناتیوی ندارد.

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایلنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ضمن بیان این مطلب افزود: از قلعه نویی و کادر فنی بطور قاطع حمایت می کنیم و نتایج نیم فصل اول با توجه به جوانگرایی و تغییرات صورت گرفته قابل قبول است و از عملکرد قلعه نویی رضایت داریم.

افشارزاده مطرح شدن نام گزینه هایی نظیر فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان را برای جایگزینی قلعه نویی گمانه زنی رسانه ها عنوان کرد و افزود: این اسامی تنها از سوی رسانه ها مطرح می شود و تاکنون مدیریت باشگاه تصمیمی برای تغییر کادر فنی نداشته حتی اگر نتیجه دربی راضی کننده نباشد.

وی درباره حواشی که پس از محرومیت جاسم کرار از دربی پایتخت به وجود آمده اظهار داشت: نمی‌دانم چه کسی گفته که کرار از عمد خود را محروم کرده است. شما خودتان را جای او قرار بدهید؛ وقتی ۶۰ - ۷۰ هزار هوادار تبریزی به قلعه‌نویی و بازیکنان بی‌احترامی می‌کنند بالاخره بازیکن هم کنترلش را از دست می‌دهد. البته من حرکت کرار را تایید نمی‌کنم و باید منتظر این باشیم و ببینیم کمیته انضباطی چه تصمیمی می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران باشگاه استقلال به امیر قلعه‌نویی بابت نتایج اخیر اولتیماتوم داده‌اند خاطرنشان کرد: بعد از دربی قرار است تا در این مورد تصمیم‌گیری کنیم اما اولتیماتومی در کار نبوده است. بالاخره هر کسی پاسخگوی کار خودش است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره دربی هفته آینده این تیم و پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم که شاهد بازی جوانمردانه‌ای از دو تیم باشیم و فضای سلامتی در ورزشگاه وجود داشته باشد. البته باید تاکید کنم که ما هیچ وقت دنبال این نیستیم که بازی صفر - صفر تمام شود.

افشارزاده در خصوص تغییر و تحولاتی که در تیم المپیک به وجود آمده و اینکه شنیده می‌شود زلاتکو کرانچار گزینه اصلی فدراسیون برای سرمربیگری تیم امید است، گفت: مسئولان فدراسیون باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند اما چند سالی که من در کمیته ملی المپیک بودم شاهد این بودم که فدراسیون زیاد این تیم را جدی نمی‌گیرد البته حضور محمد خاکپور در تیم المپیک بسیار خوب است. فدراسیون می‌تواند تمام مسئولیت تیم المپیک را به خاکپور بدهد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز