خبرگزاری کار ایران

کفاشیان خبر داد:

قطع همکاری فدراسیون فوتبال با وینگادا / برگزاری دربی روز ۳۰ آبان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۱۴

قرارداد وینگادا فسخ شده است و در این خصوص فردا جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا درباره جانشین وینگادا تصمیم بگیریم. اسامی وجود دارد که باید ببینیم چه کسی به تیم امید کمک کند.

رئیس فدراسیون فوتبال از قطع همکاری با نلو وینگادا سرمربی تیم امید خبر داد و گفت: گزینه های داخلی و خارجی در این زمینه از سوی کمیته فنی بررسی و بهترین گزینه برای این تیم انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن اعلام این خبر افزود: قرارداد نلو وینگادا سرمربی تیم المپیک با فدراسیون فوتبال فسخ شد و این مربی دیگر هدایت امیدها را برعهده ندارد.

وی گفت: قرارداد وینگادا فسخ شده است. در این خصوص فردا جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا در خصوص جانشین وینگادا تصمیم بگیریم. اسامی وجود دارد که باید ببینیم چه کسی به تیم امید کمک کند. در خصوص وینگادا کمیته فنی نظر داد و اعلام کرد که در این شرایط او نمی‌تواند به ما کمک کند ما هم به خاطر همین از او عذرخواهی کردیم.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا نگران این نیست که پس از قطع همکاری با وینگادا از نظر مالی متضرر شوند خاطر نشان کرد: مسئله مالی با وینگادا زیاد نیست و می‌توانیم با هم در این خصوص تفاهم کنیم. فکر می‌کنم از پول قرارداد وینگادا دو ماه باقی مانده است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: با توجه به قطع همکاری با وینگادا کسانی هستند که بتوانند به تیم امید در اردوی قطر کمک کنند. قرار است در قطر بازی دوستانه خوبی برگزار کنیم. قطعا تسلط کاشانی به کار می‌تواند به کمک تیم المپیک بیاید و او برای اردوی قطر از مربیان خوبی استفاده خواهد کرد.

وی درباره زمان برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: بر اساس قانون، ملی پوشان ۷۲ ساعت قبل از این مسابقه در اختیار باشگاه هایشان قرار می گیرند. با توجه به اینکه تیم ملی ۲۷ آبان با کره جنوبی بازی می کند و زمان شهرآورد هم ۳۰ آبان است، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کفاشیان تاکید کرد: اگر قرار به تعویق این مسابقه باشد، باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر آن به توافق برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز