خبرگزاری کار ایران

قیمت‌ سرخابی ها آذر اعلام می‌شود؛

اعلام صورت حساب مالی استقلال و پرسپولیس تا ۱۵ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۳۲

این نشست با حضور مسئولان سازمان خصوصی‌سازی و حسابرسی، مدیران عامل سرخابی برگزار و مقرر شد که ظرف ۱۵ روز آینده صورت حساب‌های مالی دو باشگاه به سازمان‌های خصوصی‌سازی ارائه شود.

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری پرسپولیس و استقلال در مجلس، با بیان اینکه قیمت نهایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان آذر ماه سال جاری اعلام می شود، گفت: قرار است که ظرف ۱۵ روز آینده صورت حساب‌های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال‌های ۹۲ و ۹۳ به سازمان‌های حسابرسی و خصوصی‌سازی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن زمانی ضمن اعلام این خبر، در تشریح نشست کارگروه نظارت بر واگذاری پرسپولیس و استقلال در مجلس، گفت: این نشست با حضور مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، سازمان حسابرسی، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد که ظرف ۱۵ روز آینده صورت حساب‌های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال‌های ۹۲ و ۹۳ به سازمان‌های حسابرسی و خصوصی‌سازی ارائه شود.

زمانی با اعلام اینکه بر اساس گفته‌های رئیس سازمان خصوصی‌سازی، قیمت نهایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان آذر ماه سال جاری اعلام می شود، تصریح کرد: بر اساس قانون می‌بایست که تا پایان سال جاری قیمت این دو باشگاه مشخص و اعلام شود، اما خوشبختانه زودتر از موعد مقرر این موضوع تعیین و تکلیف می‌شود.

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری پرسپولیس و استقلال در مجلس، گفت: برای پرداخت بدهی‌های دو باشگاه نیز احتمالا بخشی به صورت نقدی و بخش دیگر هم به صورت اقساط پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز